تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۳۷
فضانورد ناسا که اکنون در ایستگاه فضایی بین المللی است، اولین فیلم خود از فضا را هنگامی که درون ایستگاه به زمین نگاه می‌کرد، به اشتراک گذاشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدیلی‌میل، «ویکتور گلاور»(Victor Glover)، فضانورد ناسا که اکنون در ایستگاه فضایی بین المللی است، اولین فیلم خود از فضا را هنگامی که درون ایستگاه به زمین نگاه می‌کرد، به اشتراک گذاشت.
گلاور یکی از فضانوردان از مأموریت «Crew-1» است. این فضانورد به همراه ۳ فضانورد دیگر ۱۵ نوامبر از مرکز فضایی کندی زمین را به مقصد فضا ترک کرد.
 مأموریت سرنشین‌دار Crew-1 همراه با ۴ فضانورد در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ آغاز شد؛ این مأموریت انتظار می‌رود که ۱۸۰ روز بطول انجامد یعنی این خدمه در ماه مه ۲۰۲۱ به زمین باز خواهند گشت.
ویکتور گلاور، یکی از این چهار فضانورد ناسا، نخستین فرد سیاه پوستی است که قرار است به همراه دیگر فضانوردان طی ۶ ماه آینده در آنجا بماند.
به گزارش نیویورک تایمز، ناسا بیش از ۳۰۰ فضانورد آمریکایی را به فضا فرستاده است اما تنها ۱۴ نفر از آنها سیاه پوست هستند.
گلاور در این فیلم از کپسول خدمه اسپیس‌ایکس که پس از گذشت بیش از یک دهه فضانوردان را از خاک آمریکا به مدار زمین ارسال کرده به سیاره زمین نگاه می‌کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما