رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز دشمن نسبت به آن اهداف بلندی که علیه انقلاب اسلامی داشت احساس یاس می کند و نشانه هایش روز به روز بیشتر آشکار می شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازخبرگزاری بسیج، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که رهبر عزیزمان و امت بسیجی پای کار انقلاب ایستاده اند.
وی افزود: اثر وجودی این برکات و هوشیاری، هوشمندی و مجاهدت این ها باعث شده است که امروز دشمن نسبت به آن اهداف بلندی که علیه انقلاب اسلامی داشت احساس یاس کند و نشانه هایش روز به روز بیشتر آشکار می شود.
سردار شیرازی با بیان اینکه اگر کسی دیروز تصور نمی کرد، آمریکا با آن عظمت ظاهری که برایش ساخته بودند، به این روز بیافتد، امروز ماهیت آن خود به خود بیشتر آشکار می شود، گفت: این ها کاری نیست جز مجاهدت و ایستادن مردم، پای کار انقلاب و فرمان رهبر انقلاب.
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در خصوص مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، تاکید کرد: البته امروز مشکلاتی وجود دارد اما این محدودیت ها در برابر عظمت مردم چیزی نیست و به زودی انشاالله اثرش مشخص خواهد شد و به وضعیت مطلوب خواهیم رسید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴