تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۹۴
لنده به 7 منطقه عملیاتی در طرح شهید سلیمانی جهت مقابله و پیشگیری ویروس کرونا تقسیم می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازلنده نشست هماهنگی قرارگاه عملیاتی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب کمیته های تخصصی به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده  سپاه ناحیه لنده، رئیس شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، نیروی انتظامی و نماینده دادستانی در محل سالن ویدئو کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به افزایش روند بیماری کرونا و همچنین میزان مرگ و میرهای ناشی از این بیماری گفت: هم افزایی و هماهنگی و همکاری ادارات با همدیگر در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح می تواند به مصون سازی و کاهش میزان مبتلایان و مرگ و میرها کمک کند.
وی افزود: در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهر لنده به هفت منطقه عملیاتی تقسیم می شود که سه تیم مراقبت، حمایت و نظارت در روند اجرای این طرح با شبکه بهداشت و درمان کاملا هماهنگ عمل خواهد کرد.
روح الله ویسی تصریح کرد:در هر محله سه تیم 3نفره و در هرخیابان یک نفر به عنوان سفیر سلامت معرفی می شود که ارتباط گیری و هماهنگ کردن این تیم ها را برعهده خواهند داشت.
وی تاکید کرد: بحث صدور کارت شناسایی برای افراد مسئول در این طرح برعهده شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده است.
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: در روستاها نیز یک تیم سه الی پنج نفره تشکیل می شود که با همکاری فرمانده پایگاه و بهورز روستا و اعضای شورای یا معتمدین روستا این اقدام صورت می گیرد.
ویسی گفت: در حوزه فضای مجازی نیز معاونت فضای مجازی ضمن تشکیل گروه های محله محور نسبت به مدیریت فضای مجازی و تهیه محتواهای لازم اقدام و همکاری لازم را با مسئولان طرح خواهند داشت.
در ادامه نیز رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده گفت: جمعیت هلال احمر برابر تفاهم نامه با وزرات بهداشت یک تیم 3 نفره به صورت روزانه در کنار شبکه بهداشت شهرستان به ارائه خدمات در حوزه های مختلف اقدامات اجرایی را انجام خواهند داد.
علی توجیدی اصل افزود: این آمادگی در جمعیت هلال احمر شهرستان برای همکاری مضاعف با شبکه بهداشت و درمان وجود دارد.
در ادامه فرماندار شهرستان لنده با قدردانی از تعامل و هماهنگی بین بخشی در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند(سردار سلیمانی) تصریح کرد: سپاه در طرح محله محور می تواند بازوی توانمند طرح مدیریت هوشمند باشد که این طرح محله محور می تواند راهگشای بیشتر مشکلات باشد.
وی افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه نیز لازم و ضروری است.
خدادوست موسوی گفت: در حوزه دادستانی انتظار داریم که بحث موارد مختلف تشکیل شده در سطح شهرستان لنده باید خارج از نوبت رسیدگی باشد تا ضمن اطلاع رسانی نتیجه اقدامات را به عینه شهروندان مشاهده نمایند.
وی تاکیدکرد: راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده نسبت به راون سازی و کاهش تردد خودروها در سطح شهر به خصوص در خیابان امام خمینی(ره) باید صورت گیرد.
موسوی گفت: تمام اقدامات و مستندات در روند اجرایی این طرح باید مستند سازی شوند و در صورت لزوم در اختیار رسانه ها قرار گیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲