تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۸۷
فدراسیون جهانی موی تای از انجمن ایران به دلیل فعالیت‌های صورت گرفته تقدیر کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمجمع عمومی فدراسیون بین المللی موی تای IFMA، با حضور رییس انجمن موی تای ایران به صورت مجازی و وبینار برگزار شد.
این جلسه با حضور ساکچای تاپسوان رییس فدراسیون جهانی موی تای، استفان فوکس دبیرکل، سایر مسئولان ایفما، جواد نصیری رییس انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست فدراسیون بین المللی موی تای، سایر اعضای جهانی و میهمان ویژه یعنی رافائل چولی ربیس سازمان بین المللی گایسف برگزار شد.
آشنایی و معارفه اودومودت سیتا بوتر نایب رئیس جدید فدراسیون جهانی، ساختار فدراسیونها و انجمن های ملی عضو، تصویب مقررات و قوانین جدید در مسابقات و داوری ایفما، مکانیزم های حمایت، دوره های آموزشی، بازنگری قوانین، فستیوال جهانی UTS، مبارزه با دوپینگ، رویدادهای قاره ای، گزارش فرآیند رسمیت و دریافت عضویت در کمیته بین المللی المپیک IOC، تایید کمیته انضباطی و اخلاق بر محرومیت چهار ساله مربی رژیم اشغالگر قدس، برنامه استراتژیک ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴، برنامه رقابتهای وورلد گیمز و کامبت گیمز، مسابقات آسیا_اقیانوسیه و همچنین عدم تغییر در رقابتهای جهانی امارات و امضای تفاهم نامه با انجمن بوکس حرفه ای تایلند از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در جریان این مجمع، تاپسوان رییس و استفان فوکس دبیرکل ایفما از جواد نصیری رییس انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست فدراسیون جهانی به دلیل حضور فعال و قابل توجه ملی پوشان ایران و نتایج مناسب کسب شده در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ ترکیه و آسیایی ابوظبی پس از تغییرات ایجاد شده در راس انجمن و ریاست مجدد نصیری تقدیر و تشکر کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴