تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۸۶
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با وبگاهی لبنانی گفت، دشمن در ناکامی مطلق در مقابله با محور مقاومت به سر می‌برد و هیچ تلاشی برای جبران این شکست جز از طریق ترور، خیانت و تروریسم بین‌المللی انجام نمی‌دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازوبگاه لبنانی «العهد» به مناسبت شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور گفت‌وگویی با آیت‌الله «عباس کعبی» عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری انجام داده است.
آیت‌الله کعبی به العهد گفت، جبهه صهیونیستی-آمریکایی در مقابله با محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران شکست‌های راهبردی بزرگی خورده است و این واضح است که مسیر جبهه صهیونیستی-آمریکایی رو به نابودی و مسیر جمهوری اسلامی رو به رشد است.
وی ادامه داد: دشمن در ترس، هراس و ناکامی مطلق در مقابله با محور مقاومت اسلامی در تمامی جبهه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی به سر می‌برد و هیچ تلاشی برای جبران این شکست سخت جز از طریق ترور، خیانت و تروریسم بین‌المللی انجام نمی‌دهد.
آیت‌الله کعبی تأکید کرد، ترور شهید فخری‌زاده نقض تمام قوانین انسانی و بین‌المللی است و این اولین و آخرین شهادت نیست. شهید به آرزوی خود رسید و مسیر وی در پیشرفت علمی ادامه پیدا خوهد کرد؛ شکی نیست که صدها نفر مانند شهید فخری‌زاده از شاگران وی، راهش را ادامه خواهند داد و تروریست‌ها به جزای اقدام خود خواهند رسید.
وی افزود: ما در جنگ امنیتی، نرم و اراده با رژیم صهیونیستی قرار داریم... طبیعتا آمریکا و اسرائیل در خیانت متخصص هستند اما جمهوری اسلامی ایران و خط مقاومت در نبرد انسانی، حفظ وجدان، شرافت، اخلاق و قانون متخصصند.
آیت‌الله کعبی ضمن اعلام اینکه خط جمهوری اسلامی بکارگیری و جمع میان علم و ایمان و عقلانیت، بیداری، مقاومت و توسعه است، تأکید کرد، ایران به مسیر پیشرفت علمی و فنی خود ادامه خواهد داد.
وی در پایان تأکید کرد، آمریکا و اسرائیل شبکه ترور تشکیل داده‌اند، این شبکه بازوهای امنیتی، نظامی و جاسوسی دارد و با حمایت موساد، سیا و کشورهای مزدور در منطقه کار می‌کند. پیگیری امنیتی برای شناسایی مجرمان با سرعت ادامه دارد و دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی دستگاه‌های قدس و قدرتمند هستند که تروریست‌ها را بازداشت خواهند کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴