تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۷۹
شهید داوود زرینی در وصیت‌نامه خود آورده است: عزیزان خود را برای سفر ابدی و برداشتن توشه آماده کنید سفری که توشه آن رعایت تقوی الهی و عبادت معبود است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید داوود زرینی:
بسم الله الرحمن الرحیم
ما در ره عشق نقص پیمان نکنیم                 گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم
دنیا اگر از یزیدیان پر گردد                          ما پشت به سالار شهیدان نکنیم
عزیزان شما را سفارش می‌کنم به آماده نمودن خود برای سفر همیشگی و فراهم نمودن توشه؛ این سفر و توشه‌اش فراهم و مهیا نمی شود مگر با رعایت تقوی الهی و عبادت معبود همیشگی.
عزیزان توشه این راه همان خواندن نماز  بخصوص نماز سر وقت، گرفتن روزه، احترام به پدر و مادر و...که الحمدلله همگی خودتان آنها را می‌دانید.
ای امت ایران همیشه به ضعیف‌تر از خود کمک کنید و دیگران را از خود نرنجانید، چشم به مال دیگران نداشته باشید زیرا دنیا خیلی زودگذر است و به هیچکس وفا نمی‌کند و بین مرگ و زندگی فاصله چندانی وجود ندارد، تا می‌توانید نیکی کنید و در کارهای خیر پیشقدم باشید،  به ائمه معصومین عشق بورزید و در مراسم‌های عزادرای شرکت کنید، دیگران را امر به معروف و نهی از منکر نمائید و خود نیز پیرو آن باشید، به مادیات اهمیت ندهید زیرا هر آنچه مادی است مربوط به این جهان است و انسان جز کفنی سفید چیزی را با خود به آن جهان نمی برد.
عمری که اجل در عقبش می‌تازد    هر کس که غم و غصه خورد می بازد
پس غصه و اندوه مخور ای عاقل      دنیا بدمی کار تو را می سازد





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴