تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۷۴
داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 فرصت دارند تا ساعت 24 امروز یکشنبه 9 آذر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از روز  یکشنبه دوم آذر آغاز شده و زمان ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۹ آذر ادامه دارد؛ همچنین آزمون در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود.
پذیرش دانشجو در سال ۱۴۰۰ بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات «شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی» و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام (آذرماه سال ۱۳۹۹) توسط این سازمان منتشر می‌شود، صورت خواهد گرفت.
تاکنون ۵۹ هزار و ۲۵۷ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند. متقاضیان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰