نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس اعلام کرد

بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر تا پایان آذرماه

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۴۳۶۷۲
نماینده مردم نوشهر.چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه زباله‌سوز نوشهر همزمان بابرخی پروژه های کشور تاپایان ماه جاری توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
۰
plusresetminus
بهره برداری ازنیروگاه زباله سوزنوشهرتاپایان آذرماه
بهره برداری ازنیروگاه زباله سوزنوشهرتاپایان آذرماه
به گزارش بلاغ، محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه نیروگاه زباله سوز نوشهر مراحل پایانی را طی می‌کند، افزود: این نیروگاه اواخر ماه جاری همزمان با سایر پروژه‌ها در کشور به وسیله رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی ظرفیت زباله سوز نوشهر را ۲۰۰ تن است اعلام کرد و افزود: این نیروگاه ۲۰۰ تن زباله تولیدی شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت را فراوری و حدود سه مگاوات برق در ساعت تولید می‌کند.

نماینده مردم نوشهر.چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فرهنگ سازی در مدیریت پسماند توسط مردم تاکید کرد و ادامه داد: میانگین تولید زباله در کشور‌های پیشرفته ۳۰۰ تا ۳۵۰ گرم، در کشور ۹۰۰ گرم و در مازندران هزار و ۲۰۰ گرم است که بخشی از آن توسط مسافران تولید و در بسیاری از مواقع در طبیعت رها می‌شوند.

این مسئول گفت: در تولید زباله گوی سبقت را از بسیاری از کشور‌ها ربودیم و تا زمانی که فرهنگ تولید و مدیریت زباله را نهادینه نکنیم امکان حل انبوه زباله‌ها کار دشواری است. مشکل حل کنیم.

محسنی گفت: ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر با هدف فراوری و تولید در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار در منطقه "پلنگ چال" نوشهر آغاز شد و برای ساخت آن ۱۱۲ میلیارد تومان هزینه شده که ۲۶ میلیارد تومان آن از محل سفر مقام معظم رهبری و بقیه از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی بیان کرد: این نیروگاه به صورت آزمایشی مردادماه امسال فعال شده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴