تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۶۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دلیل تغییر در مدیریت شبکه بهداشت آمل را اجرای دقیق برنامه های مقابله با کرونا برای خروج از شرایط قرمز این شهرستان عنوان کرد.
۰
plusresetminus
دلیل تغییر مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل چه بود؟
به گزارش بلاغ، سیمین بابایی در خصوص تغییر در مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، اعلان کرد این تصمیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای اجرای دقیق‌تر برنامه‌های مقابله با کرونا، خروج از شرایط قرمز و پیگیری جدی تر برنامه‌های مورد نظر بوده است.

وی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اکبری ریاست قبلی شبکه بهداشت مسئولیت یکی از بیمارستان‌های شهرستان آمل را پیشنهاد دادند که وی از پذیرش آن خودداری کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین در واکنش به نامه استعفای رؤسای بیمارستان‌های آمل گفت: مازندران مانند سایر نقاط کشور اکنون در شرایط جنگ سلامت قرار دارد هرگونه سرپیچی از دستورهای فرمانده ستاد و ترک پست‌ها موجب تضعیف روحیه کادر بهداشتی درمانی- که به سختی در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند و ایجاد فشارهای روانی و آسیب‌هایی جبران ناپذیر بر آحاد جامعه خواهد شد که نه مردم شریف آمل این کوتاهی و اهمال کاری را برمی تابند و نه نظام اداری.

وی با بیان اینکه البته تا کنون هیچیک از رؤسای بیمارستان‌های شهرستان آمل استعفای خود را ارائه ندادند و امیدوارم این موضوع تنها شایعه‌ای باشد، افزود: زیرا به طور قطع رؤسای بیمارستان‌ها با حدود وظایف خود آشنا هستند و می‌دانند که در تصمیم‌های مدیریتی آن هم در شرایط موجود که به نوعی سرکشی از فرماندهی ستاد جنگ سلامت و تخطی از مسئولیت محسوب می‌شود، نباید مداخله کرد.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: شهرستان آمل بیش از هر نقطه دیگری در مازندران به آرامش در فضای بهداشتی و درمانی نیازمند است و همه باید به دور از هرگونه خودخواهی برای شکست بیماری کووید ۱۹ دست به دست هم بدهیم.

برگزاری نشست رئیس دانشگاه با روسای بیمارستان های  آمل

روساي بيمارستان های دانشگاهی شهرستان آمل با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با رئیس دانشگاه دیدار و در خصوص چگونگی ارائه خدمات درمانی  به مردم شریف آمل گفت و گو و تبادل نظر کردند.

سید عباس موسوی در این دیدار با بیان اینکه حوزه سلامت به دلیل ماهیت ویژه خدمت رسانی به عموم مردم ، همواره با حساسیت ویژه ای همراه است ، اشاره کرد : طی سال های گذشته، به منظور توسعه همه جانبه شهرستان آمل در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه های استراتژیک مناسبی تدوین کرده ایم که همچنان در دست اجراست.



وی با بیان اینکه محوریت فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارائه خدمات بهداشتی درمانی شایسته به  عموم مردم از جمله مردم عزیز شهرستان امل است، افزود:  از این رو همچنان که تا امروز حمایتگر مدیران خود در مجموعه های تابعه بوده ایم، بعد از این نیز بر همان اسلوب و روش خواهیم بود.

 در ادامه این نشست که معاونان درمان، بهداشت، توسعه مدیریت و منابع و جمعی دیگر از اعضای هیئت رئیسه حضور داشتند، شهرام کاشانی رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور، ناصر قدیرنژاد رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، علیرضا کرد رئیس بیمارستان امام علی (ع) و اسماعیل محمدی رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان آمل، ضمن اعلام آمادگی برای تداوم همکاری در حوزه های تحت پوشش، به ارائه دیدگاه های خود در حوزه سلامت شهرستان و اهمیت خدمت رسانی به مردم به عنوان میثاق همگانی اشاره کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲