تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۵۳
به دنبال ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان، شخصیت ها، نهادها و سازمان های استان قزوین با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه ای شهادت ایشان را تبریک و فقدان وی را تسلیت گفتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به دنبال انتشار خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشورمان، شهید محسن فخری زاده شخصیت ها، نهادها، سازمان ها و تشکل های استان قزوین با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن سیاست تروریستی، خبیثانه و ذلیلانه رژیم صهیونیستی شهادت این شهید اسلام را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک و فقدان وی را تسلیت گفتند و سرنوشت محتوم رژیم غاصب صهیونیستی را  فروپاشی و پیشرفت علم و خصوصا فناوری هسته ای در ایران را توقف ناپذیر دانستند.
از خون پر برکت شهید فخری زاده، ده‌ها دانشمند هسته‌ای و موشکی خواهد جوشید
در پیام آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین آماده است: با تأثر فراوان، جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمند فاخر هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معزز شهدا و همه داغداران این مصیبت، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
در این پیام تاکیده شده است: کوردلانی که از پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی و تأثیر جدی آن در مقاومت اسلامی منطقه و جهان به ستوه آمده‌اند، و در خیال خام خود سعی بر آن دارند تا با به شهادت رساندن سرداران و دانشمندان این مرزوبوم، سنگی جلوی راه پیشرفت انقلاب اسلامی بیندازند، غافل از اینکه شهادت ملت ما را بیدارتر می‌کند و از این خون پر برکت، ده‌ها دانشمند هسته‌ای و موشکی خواهد جوشید.
در این پیام افزوده شده است: از همه مسئولان امر سرعت و شدت در مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت را خواستاریم. از درگاه خدای متعال علو درجات این شهید عزیز و حشر با اصحاب سید الشهدا (ع) را مسئلت می‌کنم.
اقدام ضدبشری تروریست های خبیث و ایادی رژیم غاصب صهیونیستی
در پیام هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین آمده است: یکبار دیگر تروریست های خبیث و ایادی رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامی ضد بشری، دانشمند متعهد و برجسته شهید دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح  را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.  
در این پیام افزوده شده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری، عروج آسمانی این شهید والامقام را به فرمانده معظم کل قوا، رئیس محترم جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران خدوم ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید عزیز؛ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
بار دیگر چهرۀ پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی آشکار شد
در بیانیه روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین آمده است: بار دیگر دست جنایت‌کار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.
در این بیانیه تاکیده شده است: وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبۀ دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهرۀ پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ‌ساخت.
در این بیانیه افزوده شده است: شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی و به خانواده‌ ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
گفتنی است سایر شخصیت ها، نهادها، دستگاه ها، تشکل ها و سازمان های استان قزوین از جمله؛ نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بسیج دانشجویی، دانش آموزی، فرهنگیان و سایر اقشار بسیج، رئیس کل دادگستری، شهردار قزوین، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، سازمان حفاظت محیط زیست استان، سازمان جهاد کشاوزی استان، اصحاب رسانه و... نیز با صدور بیانیه ها و پیام های جداگانه ای این اقدام رذیلانه و خبیثانه را محکوم کرده و سرانجام رژیم جعلی صهیونیستی را در آینده ای نزدیک نابودی دانستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲