سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به مدهنی چند شغل پیشنهاد شده است و بزودی مشغول به کار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص حضور مدهنی در فدراسیون کشتی و دیدار با دبیر، اظهار داشت: ما مشکلات او را از قبل شنیده بودیم، او حضوراً پیش دبیر آمد تا مشکلاتش را مطرح کند و به او قول دادند مشکل اشتغالش وی حل شود.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده قرار شد در دوره برگشت لیگ برتر کشتی در تیم سیرجان کشتی بگیرد. چند جای دولتی و خصوصی نیز پیشنهاد همکاری به او دادند. تمایل ایشان کار در بخش خصوصی و شرکت پتروشیمی است که به امید خدا در روزهای آینده قطعی خواهد شد.
امامی خاطرنشان کرد: مساعدت کمیته ملی المپیک و نامه‌نگاری با وزارت کار توانست مشکلات ایشان را حل کند و امید داریم قانونی تصویب شود تا حامی قهرمانان کشور باشد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در رابطه با حضور نداشتن بنا در دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی عنوان کرد: بنا فقط در روز اول حضور ندارد و تقسیم کاری در کادر فنی کشتی فرنگی شده و احتمالاً در روزهای آتی شاهد حضور او خواهیم بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴