تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۲۸
وزیر کابینه بریتانیا و معاون نخست‌وزیر انگلیس گفته در صورتی که قانونگذاران این کشور از محدودیت‌های جدید کرونایی حمایت نکنند، بیمارستان‌ها از مبتلایان پر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«مایکل گوو»، وزیر کابینه بریتانیا و معاون «بوریس جانسون»، نخست وزیر انگلیس روز شنبه در خصوص عدم تمدید محدودیت‌های جدید و سخت‌تر کرونایی در کشورش ابراز نگرانی کرد.
به نوشته خبر‌گزاری رویترز، وی در این باره گفت در صورتی که قانونگذاران این کشور از محدودیت‌های جدید کرونایی حمایت نکنند بیمارستان‌ها از مبتلایان به این ویروس پر خواهند شد.
گوو گفته شمار مبتلایان به کرونا در سراسر انگلیس به طرز ناخوشایند و تهدید‌آمیزی همچنان بالا مانده است.
وی همچنین خاطر‌نشان کرد که این محدودیت‌های جدید در کنار به‌کار‌گیری گسترده‌تر از ابزار‌های آزمایش کرونا به اداره سلامت همگانی کمک می‌کند که از پر شدن بیمارستانها جلوگیری کند تا واکسن برسد.
با پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی در انگلیس که موعد آن روز دوم دسامبر است، دولت انگلیس قصد دارد محدودیت‌های سخت‌تری را برای مقابله با کرونا اعمال کند.
نمایندگان پارلمان این کشور نیز قرار است روز قبل از پایان این محدودیت‌ها؛ یعنی اول دسامبر طرح این محدودیت‌ها را به رأی بگذارند.
این در حالی است که شماری از قانونگذاران حزب محافظه‌کار دولت بوریس جانسون با این طرح مخالفت کرده‌اند.
انگلیس تاکنون بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مورد مبتلا به کرونا را ثبت کرده که از این میزان ۵۷ هزار و ۵۵۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما