تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۴۳۶۱۲
معاونت پژوهش و فناوری جامعه اسلامی کارگران کشور ترور دانشمندان و نخبگان کشور توسط دشمنان را نشان ضعف و ناتوانی دشمن برشمرد و گفت: این مهم حکایت از آن دارد که دشمنان توان مقابله با پیشرفت علمی ایران اسلامی را ندارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازیدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار در تبریز اظهار کرد: سلسله ترورها قطعا به دستور دشمنی پریشان، آشفته و ترسو به‌نام آمریکا صورت می‌گیرد که انجام این اعمال ددمنشانه نه تنها خللی در اراده دانشمندان و پژوهشگران ما ایجاد نمی‌کند بلکه باعث هوشیاری ملت در برابر توطئه‌‌های غرب و افزایش انگیزه در جهت توسعه علمی کشور می‌شود.
وی تصریح کرد: همگان بدانند و آگاه باشند، جامعه علمی ایران اسلامی تا تبدیل شدن کشور به قطب هسته‌ای دنیا، لحظه‌ای از مجاهدت دست نخواهند کشید.
جعفری با بیان اینکه بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی جامعه پیشرفت و توسعه علوم جدید کشور را از فیض وجود یکی دیگر از دانشمندان کشور محروم کرد، افزود: طراحان و عاملان این جنایت غیرانسانی را در آبسرد دماوند با آبسرد منجمد خواهیم کرد.

معاونت پژوهش و فناوری جامعه اسلامی کارگران کشور اذعان داشت: بی‌تردید ترور دانشمندان و متفکران دلسوز متعهد ما نشانه ورشکستگی خودخواهان و سلطه جویان بین‌المللی است که با آگاهی از هزیمت خود در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی و اقتصادی کشور ما به انتقام جویی از ملت ایران روی آورده‌اند.
سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین شکند/ قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
وی تاکید کرد: دشمنان  توسعه ایران بدانند که به کوری چشم دشمنان ما هزار گوهر دانشمند هسته‌ای داریم و به‌زودی سربازان گمنام امام زمان (عج)، عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز شناسایی کرده و انتقام خون شهید عزیز را از برنامه‌ریزان و هادیان جنایت کار خواهند گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰