تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۴۴۳۶۰۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مقدار یک‌هزار تن روغن خوراکی جهت مصرف خانوار در استان مازندران به صورت روزانه در حال توزیع است که در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، شرکت تعاونی‌های مصرف و صنوف منتخب عرضه خواهد شد.
۰
plusresetminus
توزیع 1000 تُن سهمیه روغن خوراکی از امروز در مازندران/کمبودی در تامین کالاهای اساسی نداریم
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد:  مقدار یک‌هزار تُن روغن خوراکی به استان مازندران اختصاص داده شد.
 
وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده، مقدار یک‌هزار تن روغن خوراکی جهت مصرف خانوار به استان مازندران اختصاص یافت که از امروز در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، شرکت تعاونی‌های مصرف و صنوف منتخب عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صمت مازندران خاطرنشان کرد: این سهمیه به صورت روزانه و آرام آرام در کلیه شهرستان‌های استان از سوی عاملین جذب و توزیع خواهد شد.

قوانلو با بیان اینکه این میزان روغن، نیاز نزدیک به 10 روز استان را تامین می‌کند؛ ادامه داد: مصرف روزانه روغن در مازندران روزانه بین 80 تا 90 تُن است و عملا تزریق یک‌هزار تن روغن می تواند کمبود روزهای گذشته را جبران کند.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متاسفانه برخی از شهروندان استان بسیار بیشتر از نیاز خود نسبت به خریدن روغن از فروشگاه‌ها در طی روزهای گذشته مبادرت کرده که در این فرصت از همه تقاضا می‌کنم با توجه به اینکه تامین روغن در طی روزهای آتی هم صورت خواهد گرفت بر اساس نیاز واقعی خود از فروشگاه‌ها خرید کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان با یادآوری اینکه هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی در سطح استان وجود ندارد؛ متذکر شد: از شهروندان سراسر استان تقاضا می‌کنم در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از احتکار، عدم درج قیمت، گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور و غیره را به تلفن 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴