تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۴۳۵۹۴
استاندار سمنان با صدور پیامی در پی شهادت محسن فخری‌زاده، شهید صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: این ترور، چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش آشکار ساخت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در متن پیام علیرضا آشناگر آمده است: شنیدن خبر هولناک ترور شهید محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران، آن هم در آستانه سالگرد شهادت دیگر شهید هسته‌ای کشور، شهید شهریاری، بار دیگر قلب مردم مؤمن، نجیب و انقلابی ایران و سایر ملت‌های آزاده و حق‌طلب را به درد آورد.
وی افزود: شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و چهره افتخار کشور بود که بدون شک این ترور، چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش آشکار ساخت.
در ادامه پیام آمده است: این‌جانب ضمن محکوم کردن این جنایت وقیح، شهادت این سردار دانش و علم و مدیر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، رئیس دولت و نیز به هم‌رزمانش در وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح و به اندیشمندان و پژوهشگران کشور و عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای همسر و فرزندان عزیزش صبر و شکیبایی مسألت دارم.
استاندار سمنان تأکید کرد: راه پرافتخار و پرعظمت این شهید گرامی توسط شاگردان و هم‌رزمان دیگرش پرصلابت‌تر از گذشته طی خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲