کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گروه‌های مقاومت فلسطینی؛ ترور بزدلانه شهید «فخری‌زاده» بدون پاسخ نمی‌ماند

8 آذر 1399 ساعت 15:40

در ادامه واکنش‌های منطقه‌ای به ترور دانشمند ایرانی، سران تعدادی از گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند، این اقدام بزدلانه بدون پاسخ نمی‌ماند و ایران می‌تواند پاسخی قاطع دهد.


به گزارش بلاغ به نقل ازدانشمند هسته‌ای ایران «محسن فخری زاده» جمعه (۷ آذر) در یک اقدام تروریستی در محدوده «آبسرد» دماوند به شهادت رسید و واکنش‌های مختلف از جمله، فلسطینی و لبنانی به این ترور ادامه دارد.
ناصر ابوشریف
«ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی در تهران در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای «محسن فخری زاده» گفت، اثر انگشت آمریکایی-صهیونیستی در این اقدام تروریستی، آشکار است.
بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، ابوشریف ضمن اعلام همبستگی با جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد، این اقدام برای سنگ‌اندازی در پروژه توسعه انسانی ایران انجام می‌شود.
احمد المدلل
«احمد المدلل» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین هم گفت، عملیات تروریستی مذکور در چارچوب نبرد مغزها میان آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب و کشورهای اسلامی آزاد و مقاوم صورت می‌گیرد.
وی در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای «القدس» تأکید کرد، دشمنان در تلاشند تا پیشرفت علمی ایران را بگیرند اما ایران به این پیشرفت ادامه می‌دهد و دشمن آمریکایی-صهیونیستی راه به جایی نخواهند برد.
المدلل گفت، نبرد محور مقاومت و در رأس آن ایران با دشمن صهیونیستی-آمریکایی ادامه دارد و ایران می‌تواند پاسخی قاطع به این جنایت بدهد.
جبهه مبارزه مردمی فلسطین
«جبهه النضال الشعبی» (جبهه مبارزه مردمی فلسطین) هم ضمن محکوم کردن این اقدام، اعلام کرد، آنچه رخ داد بخشی از توطئه آمریکایی-صهیونیستی برای هدف گرفتن دانشمندان محور مقاومت بود.
«خالد مجید» دبیرکل جبهه النضال تأکید کرد، این اقدام بزدلانه بدون پاسخ به آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌های آنها در منطقه نمی‌ماند و تأثیری بر روی اراده ایران و تمام محور مقاومت در منطقه ندارد.
جنبش مقاومت مردمی فلسطین
«خالد الازبط» سخنگوی رسمی جبنش مقاومت مردمی فلسطین هم اعلام کرد، این عملیات ترور پس از تهدید مستقیم صهیونیستی به ترور انجام شد و هدف انجام آن در این برهه زمانی برگرداندن ورق است.
بر اساس گزارش «الامد»، وی در ادامه تأکید کرد، سران مقاومت باید در برار توطئه‌های رژیم اشغالگر و دشمنان امت بیدار باشند.
مفتی جعفری لبنان
«احمد قبلان» مفتی جعفری لبنان هم در پیامی شهادت شهید فخری زاده را به ملت ایران، مقام معظم رهبری و تمام سران ایران و محافل علمی آن و نیز سران محور مقاومت تسلیت گفت.
بر اساس گزارش شبکه «المنار»، وی این جنایت که را که « توسط طغیانگران محور شرارت» انجام شد ، محکوم کرد و گفت، جمهوری اسلامی ایران با شهدا زندگی کرده و شهادت بزرگان این کشور همیشه نقطه عطف در پیروزی‌های ایران و پیشرفت آن بوده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443593

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443593/گروه-های-مقاومت-فلسطینی-ترور-بزدلانه-شهید-فخری-زاده-بدون-پاسخ-نمی-ماند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com