تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۴۳۵۹۲
4 بازیکن رئال مادرید در تابستان 2021 قراردادشان به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظارشان خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در تابستان 2021 بسیاری از بازیکنان قراردادشان به پایان می‌رسد و برخی در نظر دارند که به تیم‌های دیگر بروند.
از لئو مسی گرفته که بارسایی‌ها را در نگرانی گذاشته تا برخی از ستاره‌های رئال مادرید که آینده مبهمی دارند که مهمترین آنها وضعیت سرخیو راموس است.
وقتی رئال مادرید به مصاف اینترمیلان در چهارشنبه شب رفت و نمایشی درخشان از خود به جا گذاشت، 3 بازیکنی را در ترکیب می‌دید که در تابستان 2021 تیم را ترک خواهند کرد.
به گفته مارکا، علیرغم نمایش‌های مثبت لوکاس واسکز و لوکا موریچ قرارداد آنها در تابستان 2021 به پایان می‌رسد و ناچو فرناندز نیز تا تابستان 2022 در رئال است.سرخیو راموس نیز علیرغم گزارش برخی رسانه‌های اسپانیایی که تا تابستان 2023 به توافق رسیده هنوز با باشگاه رئال مادرید تمدید نکرده است.

*تمدید با کاپیتان راموس در پیچیده‌ترین حالت خود
مارکا نوشت که زیدان از اینکه از او در خصوص تمدید سرخیو راموس پرسیده می‌شود خسته شده است. این رسانه نوشت که تمدید با راموس به این سادگی‌ها هم نیست و با توجه به وضعیت جسمانی سرخیو، این بازیکن تمدید 2 ساله می‌خواهد.
رئال مادرید نمی‌خواهد که راموس را در تابستان 2021 از دست بدهد ولی از طرف دیگر نمی‌خواهد که با او 2 ساله تمدید کند. باید دید آیا سران مادریدی به درخواست کاپیتان تن می‌دهند یا خیر؟
*لوکا مودریچ می‌خواهد در مادرید از فوتبال خداحافظی کند
برنده توپ طلای سال 2018 که توانست به دو قطبی مسی و رونالدو پایان بدهد می‌خواهد در رئال مادرید به فوتبالش پایان دهد.
او بارها در مصاحبه‌های خود اظهار داشته که دوست دارد با رئال مادرید تمدید کند و زیدان نیز به این موضوع علاقه نشان داد.
مارکا نوشت که مودریچ باید خودش را به مدیریت اثبات کند که می‌تواند باز هم درخشان ظاهر شود. او راه دیگری ندارد تا اینکه در زمین همه چیز را اثبات کند.
*اعتماد زیدان به لوکاس واسکز
به نظر می‌رسد باشگاه خواهان تمدید با لوکاس واسکز نیست ولی زیدان باز هم به او اعتماد دارد و می‌خواهد این بازیکن در مادرید بماند.
زیدان در مصاحبه خود در خصوص لوکاس گفت: او بازیکن آکادمی رئال است و غیرت فراوانی به این پیراهن دارد. او لایق این است که در باشگاه بماند.
*ناچو جای میلیتائو را می گیرد؟
قرارداد ناچو تا سال 2022 است و شاید تمدید با او خیلی هم اورژانسی به نظر نرسد. باشگاه رئال مادرید اما نمی‌خواهد او را در ترکیب نگاه دارد و می‌خواهد در تابستان 2021 او را به تیمی دیگر واگذار کند.
اما مارکا معتقد است که با توجه به عملکردی که ناچو در بازی‌های اخیر از خود به جا گذاشت می‌تواند جای میلیتائو را در ترکیب بگیرد. ناچو در بازی مقابل اینترمیلان نیز حضور داشت و عملکرد خوبی از خود را به ثبت رسانید.
میلیتائو به ترکیب بازگشته ولی به نظر می‌رسد امشب نیز ناچو در ترکیب زیدان قرار گیرد. شاید اگر او به درخشش خود ادامه دهد و به مانند فصل گذشته افت نداشته باشد بتواند در رئال مادرید بماند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴