تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۵۹۱
مربی اسطوره ای منچستریونایتد از مارکوس رشفورد به عنوان بازیکن و انسانی بزرگ و با شخصیت یاد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در دورانی که کرونا شیوع پیدا کرد، مشخص شد رشفورد غیر از فعالیت به عنوان بازیکن حرفه ای، دغدغه جامعه اش را نیز دارد.
او برای کودکان وعده های غذایی تامین کرد و در دیگر اقدامات خیرخواهانه مثل تاسیس کتابخانه ویژه کودکان شرکت کرد.
همین رفتار باعث شد تا از او چهره فوتبالیستی با شخصیت و مردمی ترسیم شود. این اقدامات البته از دید بزرگان دور نماند.

سرآلکس فرگوسن، مربی بزرگ تاریخ منچستریونایتد در مصاحبه ای که انجام داد، از رشفورد تمجید کرده است.
فرگی به اسکای اسپورت گفت:حتما وقتی که ماجرای کرونا پیش آمد، مدیران شوکه شدند که چه تعداد کودکان به وعده های غذایی مجانی احتیاج دارند اما مارکوس رشفورد چشمانش را به روی این مشکل در کل بریتانیا باز کرد.
وی افزود:اقدامی که رشفورد کرد، فوق العاده است و همه ما به او می بالیم. این ها خصوصیات بزرگ و بارزی هستند که به او کمک خواهند کرد کل زندگی اش را با موفقیت سپری کند.
مربی پیشین شیاطین سرخ ادامه داد: فوتبال او را تغییر نداد.در حالیکه در ورزش این خطر وجود دارد که ورزشکاران به خاطر جو حاکم بر ورزش، تغییر رفتاردهند. ما می دانیم که چطور پول می تواند آدم ها را عوض کند. معروفیت نیز همین خاصیت را دارد.اما هیچکدام در مورد رشفورد صدق نکردند.
فرگوسن همچنین عنوان کرد: مارکوس واقعا کارش معرکه بود.با وجودی که فقط 23 سال دارد. آدم های که سن بالاتری دارند و پخته هستند، حالا می توانند ببینند که می توان کارهای نیک مثل رشفورد کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما