تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۴۳۵۷۶
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: عمل جهادی مدیران، توکل بر خدای متعال و کار و تلاش مضاعف رمز موفقیت در برابر مشکلات است.
۰
plusresetminus
کار جهادی؛ تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی/ذات پلید آمریکا در برجام مشخص شد
به گزارش بلاغ، سید شمس‌الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جلسه شورای اقتصادی سران قوا اظهار کرد: بدون شک عزم انقلابی و مدیریت جهادی در مقابله قدرتمندانه با برهم‌زنندگان نظم اقتصادی و انجام اقدامات ضربتی در حل مشکلات اقتصادی سبب جلب اعتماد و حضور یکپارچه مردم در مواجهه با توطئه‌های داخلی و خارجی دشمن می شود.

وی بیان کرد: امروز در خدمت به مردم رسالت سنگینی بر دوش داریم و باید با الگو گیری از شعارهای اول انقلاب در رفع مشکلات مردم و جامعه قدم برداریم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید از تفکر امام راحل الگو بگیرند و در زمینه رفع مشکلات کشور و به ویژه استان تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی را پیش بگیرند و به فکر رفع مشکل بیکاری و اقتصادی جامعه و جوانان باشند، افزود: مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌ها بوده و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و جامعه در سایه این مهم محقق می شود.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: عمل جهادی مدیران، توکل بر خدای متعال و کار و تلاش مضاعف رمز موفقیت در برابر مشکلات است.

حسینی ادامه داد: برای مقابله با تحریم، راهی جز توجه به نیروها و تولید داخلی نداریم در حال حاضر کشور با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند ، که همچون زمان دفاع مقدس فقط با  همدلی و همیاری مردم و مسوولین  می توان آنها را مرتفع کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا کشوری قابل اعتماد نیست و همواره دشمن مردم ایران خواهد ماند گفت: مذاکره با امریکا نه تنها گشایش اقتصادی و رفع تحریم‌ها را در پی نخواهد داشت، بلکه فرصت‌های کشور را نیز دوباره از بین خواهد برد و بهترین راه مقابله و مقاومت در برابر زورگویی امریکا و بسط قدرت سیاسی و اقتصادی کشور در جوامع بین المللی و بازارهای منطقه‌ای است.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی هشدارهای روشنگرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری را به عنوان چراغ راه و چارچوب حرکت دانست و بیان کرد: ملت ایران با تجربه‌ای که از برجام و مذاکرات برجام گرفتند این موضوع را به‌طور کامل احساس کردند که نسخه عبور از مشکلات کشور در داخل است و مذاکره مجدد با آمریکا کار به جایی نمی‌برد، به‌تعبیر مقام معظم رهبری دولت جمهوری اسلامی نمی‌تواند با آمریکا تعامل کند؛ برای اینکه آمریکا پایبند به تعهّداتش نیست و از مهم‌تر اینکه موضوع عمقِ دشمنی آمریکا با ایران و با جمهوری اسلامی است.

حسینی گفت: ذات نظام لیبرال دموکراسی امریکا همین است که در قالب برجام نشان داد و برتری جویی و سلطه طلبی که در ذات دولت امریکا وجود دارد، این اجازه را به دولتمردان آمریکایی نمی‌دهد حتی اگر بخواهند هم به تعهداتی که دادند عمل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴