تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۴۳۵۷۳
فرمانده ناجا در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی آبسرد دماوند، شهادت دانشمند هسته‌ای «محسن فخری زاده» را تسلیت گفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازفرمانده ناجا در پیامی حادثه تروریستی آبسرد دماوند را محکوم و شهادت دانشمند هسته ای «محسن فخری زاده» را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفت.
در متن پیام سردار حسین اشتری آمده است:«بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویارویی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.
اما دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بیشمار به ثمر خواهد نشست».
فرمانده ناجا ضمن محکوم‌کردن این اقدام شنیع دشمنان، شهادت "محسن فخری زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، جامعه دانشمندان هسته ای و وزارت دفاع، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت و علو درجات برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل برای بازماندگان را از درگاه خداوند منان خواستار شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴