وزیر علوم با ابلاغ بخشنامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام‌های تعطیلی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمنصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام‌های تعطیلی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.
در این بخشنامه آمده است: پیرو ابلاغیه‌های قبلی در خصوص کاهش حضور اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی در شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، با توجه به دستور رئیس جمهور و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ضروری است در بازه زمانی ۹۹.۹.۸ الی ۹۹.۹.۱۴، تمام مؤسسات ضمن تعطیل فعالیت‌های جاری، توجه به برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی، با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه‌های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رئیس موسسه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند، به نحوی که در ایام یاد شده کارهای محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کارهای ضروری ایجاد نشود.
در خصوص همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و رؤسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحد‌های مربوطه انجام می‌شود. سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما