سفارت ایران در مسکو در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده اعلام کرد: اینگونه اقدامات نه تنها خللی در عزم جمهوری اسلامی در دستیابی به قله‌های علم و فناوری ایجاد نخواهد کرد، بلکه ملت غیور ایران ثابت قدم‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در پی ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان  پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه امشب (جمعه) در بیانیه‌ای اقدام بزدلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را شدیدا محکوم کرد. 
در این بیانیه آمده است: قطعا اینگونه اقدامات نه تنها خللی در عزم جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به قله‌های علم و فناوری ایجاد نخواهد کرد، بلکه ملت غیور ایران ثابت قدم‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد.
شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر امروز (جمعه) در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.
به گزارش فارس، پیش از این وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد و شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما