کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش اینستاگرامی ظریف به ترور شهید فخری زاده: ما شیشه عطریم، بگویید به سنگ

7 آذر 1399 ساعت 19:50

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ترور شهید فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در اینستاگرام نوشت: ما شیشه عطریم، بگویید به سنگ.


به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (جمعه) و در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: ما شیشه عطریم، بگویید به سنگ.
 

 
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز جمعه نیز با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.
وی همچنین در پیامی توئیتری در این خصوص نوشت: تروریست‌ها امروز یک دانشمند برجسته ایران را ترور کردند. این بزدلی - که نشانه‌های جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود - نشانگر جنگ طلبی از سر استیصال مرتکبان این اقدام است.ایران جامعه بین‌المللی- خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم آور خود و محکوم کردن این عمل تروریسم دولتی فرامی‌خواند.
شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر امروز (جمعه) در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.
به گزارش فارس، پیش از این وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443523

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443523/واکنش-اینستاگرامی-ظریف-ترور-شهید-فخری-زاده-شیشه-عطریم-بگویید-سنگ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com