تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۴۳۵۱۹
فرماندار خوی گفت: شهر خوی رتبه نخست تولید عسل در کشور را به خود اختصاص داده و بیش از ۳ هزار نفر با ۴۵۰ هزار کلنی کندو درخوی سالانه بیش از ۱۲ هزار تن عسل تولید و به بازارهای داخلی و خارج از کشور روانه می‌کنند .
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار  در ارومیه، با اشاره به رتبه نخست شهر خوی در تولید عسل در کشور، اظهار داشت: بیش از ۳ هزار نفر با ۴۵۰ هزار کلنی کندو در شهرستان خوی سالانه بیش از  ۱۲ هزار تن عسل تولید و به بازارهای داخلی و خارج از کشور روانه می‌کنند.
وی در ادامه بر تبدیل این شهرستان به عنوان قطب تولید فرآورده‌های عسل از جمله ژل رویال، زهر زنبور عسل، موم و بره موم تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر خوی در بسیاری از محصولات باغی و زراعی سطح استان و کشور در رتبه‌های نخست قرار دارد باید از این ظرفیت در راستای توسعه همه جانبه شهرستان استفاده کرد.
فرماندار خوی با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم در شهرستان خوی برای صادرات محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: وجود مرز زمینی، ریلی و فرودگاه ظرفیت بسیار مناسبی برای صادرات محصولات کشاورزی از جمله عسل می‌باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰