کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم عرض اندام تشکل‌های دانشجویی/ شهادت فخری‌زاده جهش صنعت دفاعی را به همراه دارد

7 آذر 1399 ساعت 18:50

فرمانده جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور باید در پاسخ به ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده با تمام قوا عرض اندام کنند.


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام میثم تارم شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در قشم اظهار داشت: دشمن با به شهادت رساندن شهید فخری‌زاده هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.
وی افزود: مجاهدت این شهید در راه آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران، تقویت توان دفاعی کشور و نیز نقش برجسته ایشان در تلاش برای عبور کشور از بحران کرونا ستودنی است.
فرمانده جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور باید در پاسخ به این اقدام ناجوانمردانه استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با تمام قوا عرض اندام کنند.
دکتر تارم ادامه داد: شهادت شهید فخری‌زاده افزایش ضریب نفوذ اقتدار دفاعی ایران در معادلات جهانی و جهش این صنعت در کشور را به همراه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: جونان انقلابی فعال در تشکل‌های دانشجویی باید شخصیت علمی-تخصصی این شهید و نقش آن در دستاوردهای انقلاب را برای جامعه تبیین و راه این شهید را با شتابی دوچندان دنبال کنند.
فرمانده جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کشور و امام جمعه شهرستان قشم گفت: باید با اقدام رسانه‌ای دقیق و فراگیر مسیر نشر روایت‌های تحریف شده مسدود و نیروهای انقلاب ابتکار عمل را در جنگ رسانه‌ای به دست بگیرند.
دکتر تارم خاطرنشان کرد: خون شهدای دانشمند کشور همواره به رشد فزاینده علمی و فتح قله‌های دانش انجامیده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443517

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443517/لزوم-عرض-اندام-تشکل-های-دانشجویی-شهادت-فخری-زاده-جهش-صنعت-دفاعی-همراه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com