تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی اقدام تروریستی نظام سلطه در ترور شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و آن را نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیت‌ها و عزت ملت بزرگ ایران دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازآستان نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
شهادت دانشمند مجاهد و انقلابی شهید محسن فخری زاده به دست تروریست‌های دون مایه، نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیت ملت بزرگ ایران در شکست نظام سلطه و پیشرفت چشم‌گیر این ملت عزیز در فتح قله‌های اقتدار علم و فناوری است.
این دانشمند مؤمن و انقلابی که در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری مؤثر در عرصه‌های مختلف جهاد داشت، جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیان‌گذاران صنعت هسته‌ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.
بدون شک توسل دشمنان ایران اسلامی به ترور و تروریسم که از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی آغازشده و همچنان تداوم دارد، از سر ضعف و ناتوانی مستکبران عالم در برابر عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بدون تردید این جنایت وحشیانه نیز با پاسخ قاطع و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
این‌جانب در جوار مضجع منور رضوی، شهادت این دانشمند فرزانه و جهادگر را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گران‌قدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.
 احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴