تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۴۷۶
دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در پاسخ به دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل جهت همکاری برای تشکیل جبهه ضداستکبار جهانی نامه‌ای ارسال کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در پاسخ به دعوت اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور جهت همکاری برای تشکیل جبهه ضداستکبار جهانی نامه‌ای ارسال کرد.
در قسمتی از این نامه آمده است که:
مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا کما فی سابق آماده همکاری با همه ادارات و نهادها در حوزه‌های علمی، فرهنگی و صنفی است.
دعوت شما بزرگواران را با آغوش باز ارج می نهیم. چنانچه برنامه یا پروژه مشخصی در نظر دارید، مقتضی است جزییات آنرا تا قبل از روز شنبه ۲۸ نومبر ارسال نموده تا به عنوان برنامه پیشنهادی جهت تبادل نظر دبیران انجمن های تابعه در دستور جلسه مذکور قرار گیرد.
دبیر مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در این نامه از زحمات فداکارانه و بی شائبه دانشجویان و هموطنان گرامی در دفاع از جان و شرافت ملّت و مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد.

 

 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴