تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۴۷۰
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر دو شرکت هواپیمایی ایرانی به نجف پرواز دارند، گفت: این پروازها زیارتی نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمقصود اسعدی سامانی در گفت و گو با خبرنگار درباره پروازهای ایران به عراق و نجف، اظهار داشت: در حال حاضر دو شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر به نجف پرواز دارند اما این پروازها زیارتی و برای جابه جایی زوار نیست.
وی افزود: این پروازهای در واقع برای افرادی است که ویزای عراق و تبعیت کشور عراق را داشته باشند؛ البته مسافران این پروازها برای انجام سفر حتما باید تست منفی کرونا داشته باشند و این موضوع برای برای همه مسافران ضروری است.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: این پروازها بین تهران و نجف عمدتاً برای انتقال عراقی هایی است که قصد سفر به ایران به دلایلی نظیر درمان و غیره دارند که از طرف کشور عراق برای آنها ویزا صادر می‌شود و این پروازها زیارتی نیست.
به گزارش فارس، بنابراین یکی از شرایط شرکت های هواپیمایی برای پروازهای نجف ارائه تست منفی کرونا برای مسافران بالای ۱۲ سال است؛ همچنین ارائه ویزای معتبر کاری یا گواهی اقامت از مواردی است که برای انجام این پرواز ضروری است.
همچنین مسافران دارای گذرنامه ایرانی و کارت هویت عراقی مشروط به یکسان بودن همه مندرجات در هر دو کارت امکان سفر به کشور عراق را دارند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲