کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاوره حقوقی «صلواتی» بسیج حقوقدانان تهران بزرگ به کادر درمان

7 آذر 1399 ساعت 14:30

مسوول سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ گفت: در راستای ارج نهادن به فداکاری‌های کادر درمان، وکلای ما بنا دارند خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی صلواتی را به کادر درمان ارائه کنند.


به گزارش بلاغ به نقل ازفتاح فتاحی وانانی، مسوول سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار  با اشاره به اینکه 11 سال از تشکیل بسیح حقوقدانان می‌گذرد، گفت: رسالت ذاتی بسیج حقوقدانان کمک به تربیت نیروی حقوقی طراز انقلاب اسلامی و ورود به عرصه تولید حقوقی، قوانین و علم اسلامی است.
فتاحی با اشاره به این مهم که تاکنون در جامعه حقوقدانان بسیجی شبکه‌سازی نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این چند مدت اقداماتی برای ایجاد شبکه در بین حقوقدانان بسیجی انجام داده‌ایم. وکلای بسیجی ما با استقرار در ایستگاههای مترو، مساجد،‌امامزاده هاو تمامی اماکن عمومی اقدام به ارائه خدمات صلواتی به مردم می‌کنند.

فتاحی گفت: به مناسبت هفته بسیج طرحی تحت عنوان "هر دفتر یک پایگاه بسیج" را در مجموعه وکلای بسیجی سردفتران و دفتریاران بسیجی و ... آغاز کردیم که تاکنون 30 دفتر اعلام آمادگی کردند و مخاطبان می‌توانند در این دفاتر حضور پیدا کنند و از خدمات حقوقی خدمات صلواتی بهره‌مند شوند. 
مسوول سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ گفت: طرح دیگری که سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ آغاز کرده "هر مسجد یک حقوقدان"  است که چندی پیش در ابلاغیه رئیس قوه قضائیه نیز به آن اشاره شده بود. در همین راستا به مناسبت هفته بسیج 170 پایگاه بسیج برتر در تهران را آماده کردیم تا به مردم مشاوره حقوقی بدهند. البته قرار است نزدیک به 2200 پایگاه بسیج به زودی به صورت صلواتی به ارائه خدمات صلواتی به مردم اقدام کنند که در همین خصوص در آینده نزدیک تفاهم‌نامه‌ای هم با امور مساجد منعقد خواهد شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: طرح دیگر سازمان بسیج حقوق‌دانان هر "خانواده یک مشاور حقوقی" است. در همین راستا حقوق‌دانان بسیجی درخواست کردیم برای تحقق این طرح و فرهنگ سازی در راستای این طرح نسبت به مشاوره افتخاری به خانواده شهدا اقدام کنند که برخی از وکلای بسیجی برای این طرح اعلام آمادگی کردند. قرار بود این طرح در هفته بسیج آغاز شود، که متأسفانه به خاطر محدودیت‌های کرونایی به تعویق افتاد. البته قرار شده که با خانواده‌های این شهدا تماس تلفنی صورت بگیرد و این کار به صورت مجازی شروع شود. در ابتدا نیز 200 خانواده شهدا مشخص شدند که وکلای بسیجی سازمان به آنها خدمات صلواتی افتخاری ارائه خواهند کرد.
فتاحی ادامه داد: همچنین سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مؤمنانه، اقدام به تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی 400 هزار تومانی کرده است. همچنین گروه‌های جهادی بسیج حقوق‌دانان در استان سیستان و بلوچستان مشغول مدرسه‌سازی برای یک روستا و منطقه محروم هستند. همچنین به مناسبت هفته بسیج، بسیج حقوق‌دانان کانون دادگستری وکلای مرکز در دادسراهای تهران اقدام به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی صلواتی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

فتاحی در پایان گفت: اقدام ارزشمند دیگری که بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ آغاز کرده این است که در راستای ارج نهادن به فداکاری‌های کادر درمان، وکلای ما بنا دارند خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی صلواتی را به کادر درمان ارائه کنند. عزیزان کادر درمان می‌توانند با حضور در دفتر بسیج حقوق‌دانان واقع در خیابان طالقانی، نرسیده به تقاطع شهید مفتح، ساختمان غدیر، طبقه سوم مراجعه کنند یا با شماره 73256260 تماس بگیرندو در صورت لزوم مشاوره تلفنی حقوقی دریافت نمایند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443461

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443461/مشاوره-حقوقی-صلواتی-بسیج-حقوقدانان-تهران-بزرگ-کادر-درمان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com