تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۴۵۶
نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع روسیه و ترکمنستان در یک نشست ویدئویی بر افزایش همکاری‌های دوجانبه در زمینه دیجیتالی تاکید کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمقامات روسیه و ترکمنستان در نشست ویدئویی همکاری دو جانبه برای انتقال فن آوری ها و سیستم های دیجیتال بین دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.
در این کنفرانس ویدئویی که بین نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع فدراسیون روسیه  و  نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان ترکمنستان انجام شد، توسعه تجارت و پتانسیل اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست «دولت گلدی رجبوف» رئیس اتاق بازرگانی ترکمنستان، «الکساندر اکونوف» معاون رئیس جمهور فدراسیون روسیه و رئیس اتاق بازرگانی و معاون توسعه منطقه ای با کشورهای همسود و رئیس بنیاد « اسکولکوف» حضور داشتند.
اوکونوف و رجب اف در این نشست به سطح بالای همکاری تجاری و اقتصادی بین ترکمنستان و روسیه اشاره داشتند و بر تشدید همکاری بر پروژه‌های جاری و آینده با مشارکت طرفین تاکید کردند.
در جریان مذاکرات، طرفین در مورد توسعه تعامل در زمینه های اولویت همکاری، به ویژه در زمینه ارتباطات دیجیتالی و اطلاعات تبادل نظر کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰