کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گروه‌های مقاومت فلسطین، هماهنگی امنیتی رام‌الله-تل‌آویو را محکوم کردند

7 آذر 1399 ساعت 13:20

گروه‌های مقاومت فلسطین نشستی برگزار و از سرگیری هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی و بازگرداندن سفرا به کشورهای عربی را محکوم کردند.


به گزارش بلاغ به نقل ازجنبش حماس شامگاه گذشته با گروههای مقاومت فلسطین حاضر در نوار غزه از جمله جهاد اسلامی نشستی برگزار کرد.
خبرگزاری صفا فلسطین گزار ش داد، گروههای شرکت کننده در این نشست، درباره تحولات سیاسی به ویژه پس از گفت‌وگوهای قاهره با هم رایزنی کردند تا برای مرحله آینده، موضع واحدی داشته باشند.
گروههای مقاومت، از دعوت حماس و شفافیت در مطرح کردن جزئیات گفت‌وگوهای این جنبش با فتح تشکر کردند. این نشست، در قاهره برگزار شده بود.
این گروهها همچنین اعلام از سرگیری هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی و بازگردان سفرا به کشورهای عربی را محکوم کردند؛ کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند.
گروههای مذکور ضمن درخواست قطع فوری هر گونه رابطه با صهیونیستها، خاطر نشان کردند، این رژیم همچنان در حال کشتار، اشغال و بی حرمتی به مقدسات است و باید برای مقابله با این مسائل و طرحهایی مانند «معامله قرن» و عادی‌سازی، به وحدت ملی رسید.
این گروهها تأکید کردند که عادی‌سازی روابط، خنجری در پشت ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443454

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443454/گروه-های-مقاومت-فلسطین-هماهنگی-امنیتی-رام-الله-تل-آویو-محکوم-کردند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com