تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۴۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان تصریح کرد: هیأت ووشو در همه سطوح پای کار و در تمامی زمینه‌ها پیشرو است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمودرضا امیاری در حاشیه مراسم کمک مؤمنانه هیأت ووشو هرمزگان ضمن تقدیر از این هیأت در گفت‌وگو با خبرنگار  در بندرعباس، عنوان داشت: به همه عزیزان، خواهران و برادران گرامی که امروز زحمت کشیدید و کار خداپسندانه رزمایش همدلی و مواسات را انجام دادند خداقوت می‌گویم.
وی افزود: این کار لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود و به نیازمندان جامعه در استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس کمک شایانی کرد. از برادر عزیزم جناب آقای علیرضا بهرمن و همکارانشان در هیأت ووشو کمال قدردانی را دارم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در ادامه گفت: به‌حمدالله هیأت ووشو در همه سطوح پای کار و در همه زمینه‌ها پیشرو است که بابت این موضوع از همه ارکان این هیأت تشکر می‌کنم.
امیاری ادامه داد: اینها همه، مرام پهلوانی و همدلی ورزش است و این را به فال نیک می‌گیریم و این قدم‌ها در ورزش یک رویکرد جدید و مهمی است. از همه عزیزانی که در این کار تلاش کوشش کردند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴