تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۴۳۴۱۹
به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) روستای بورخیل شهرستان سوادکوه شمالی یادواره ۵ شهید این روستا، با نام یاد و خاطره لاله‌های ایثار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
۰
plusresetminus
گرامیداشت یاد و خاطره لاله های ایثار روستای بورخیل سوادکوه شمالی
به گزارش بلاغ ، به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و  پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) روستای بورخیل شهرستان سوادکوه شمالی یادواره ۵ شهید این روستا، با نام یاد و خاطره لاله‌های ایثار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت مقام شامخ شهیدان گفت: شهدای ما مصداق بارز یک بسیجی هستند و قطعا همه بسیجیان این راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و در همین راستا و با همان روحیه در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به پیش خواهند رفت.


شعبانی راه برون رفت از مشکلات موجود کشور را روحیه بسیجی دانست و افزود: در دوران جنگ با همین روحیه بسیجی بود که توانستیم در شرایط تحریم در حالی که کشور‌های مستکبر از دادن حتی یک سیم خاردار به ما امتناع می‌کردند با دست خالی، ولی با روحیه بسیجی و جهادی کاری کردیم که جهان در مقابل ما سرتعظیم فرود آورد، امروز هم اگر می‌خواهیم در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن پیروز شویم باید همان روحیه بسیجی و جهادی را که اکمل آن در شهدا بود داشته باشیم.

لازم به ذکر است، این برنامه با سالروز تولد شهید عبدالعلی هدایتی همراه بود که این پایگاه در اقدام خداپسندانه‌ای به نیت این شهید ۵ بسته معیشتی برای ۵ خانواده محروم این منطقه تهیه و در بین آن‌ها توزیع کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴