تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۴۳۳۷۵
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: اگر ببازیم هم فقط این یک بازی است و کسب سه امتیاز با یک بازی ناجوانمردانه ارزشی ندارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سید سیروس پورموسوی پس از تساوی تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: من باید از مسئولان برگزاری مسابقات گله کنم. ۲۰ سال از لیگ حرفه‌ای ما می‌گذرد اما هفته گذشته بدون در نظر گرفتن سلامتی بازیکنان در باران شدید مقابل پرسپولیس بازی کردیم و اصلاً توجه نکردند که جان انسان در این هوا و در شرایط کرونا ممکن است به خطر بیفتد و زمین چمن آزادی خراب شود و بازی ما را برگزار کردند.
او ادامه داد: اکنون هم به دلیل نیامدن یگان ویژه بازی با تاخیر برگزار شد. واقعا ما نمی‌دانیم بعد از ۲۰ سال برگزاری لیگ به کجا می‌رویم. ۱۳ دقیقه بازیکنان در رختکن بودند و به ما گفتند یگان ویژه نیامده و احتمال دارد بازی برگزار نشود. باوجود این که دو تیم تمرین کردند، گرم کردند و هزینه کردند اما این اتفاق رخ می‌دهد و این مسئله برای فوتبال ما جای تاسف دارد. امیدوارم که دیگر شاهد چنین ماجراهایی نباشیم.
سرمربی صنعت نفت در رابطه با بازی تیمش گفت: ما برخلاف جریان بازی داشتیم بازنده می‌شدیم اما خداراشکر توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و دیدید که در دقیقه ۹۵ هم یک فرصت خیلی خوب را از دست دادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که بعد از این‌که گل را دریافت کردیم، آرامش خودشان را حفظ کردند و با تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی باخته را با مساوی عوض کردیم.
او درباره داوری بازی گفت: فکر نمی‌کنم داوری بازی مشکل خاصی داشت و شک نکنید صحنه خطا روی بازیکن ما در محوطه جریمه هم پنالتی بود. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که با وجود این‌که با یک گل عقب بودیم اما بازی جوانمردانه را رعایت کردیم و امیدوارم که همه دست به دست هم دهیم تا همیشه بازی جوانمردانه را رعایت کنیم. ما شیعه هستیم و باید رعایت کنیم. حتی اگر ببازیم هم فقط این یک بازی است و کسب سه امتیاز با یک بازی ناجوانمردانه ارزشی ندارد.
پورموسوی اضافه کرد: باتوجه به این‌که زمان بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و شهرخودرو کم بود، تمرین زیادی نداشتیم و فقط سعی کردیم به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰