کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از افتتاح 10 واحد مسکن محروم صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی ساخت 80 واحد مسکن محرومان جدید در نکا

6 آذر 1399 ساعت 17:51

مراسم افتتاح 10 واحد مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به همراه کلنگ‌زنی 80 واحد مسکن محروم جدید به همت بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان به صورت همزمان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نکا برگزار شد.


به گزارش بلاغ، مجیدرضا شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در آیین افتتاح همزمان ۱۰ واحد مسکن مددجویان، یادمان شهدا و دو پایگاه مقاومت به مناسبت هفته بسیج با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در روستای قلعه‌سر از بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: ساخت خانه محرومان برای افراد آسیب‌دیده و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ازجمله مأموریت‌های تعریف شده برای مجموعه سپاه و بسیج به شمار می‌آید.

وی افزود: در همین راستا ۳۹ واحد مددجویی از سوی کمیته امداد به بسیج سازندگی سپاه نکا واگذار شده که ۳۵ مورد آن طبق تعهد قبلی به اتمام رسیده و چهار مورد باقی مانده تا دهه فجر امسال به پایان خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان تعهدات با بهزیستی برای خانه محرومان، خاطرنشان کرد: پنج مورد تعهد نیز با بهزیستی به عمل آمده بود که امروز مورد افتتاح قرار گرفته است.

این مسئول تعامل شکل گرفته را رسم مبارکی خواند و اضافه کرد: پایه این برنامه‌ها بخشی به صورت وام از سوی کمیته امداد و بهزیستی به این افرد تعلق گرفته و بخشی نیز از سوی خیرین محلی و شهرستانی بوده که در کنار آن خدمات گروه‌های جهادی نیز سبب به نتیجه رسیدن فعالیت‌ها در این زمینه می‌شود.

وی گفت: همه این فعالیت‌ها بدین منظور است تا کمکی برای مردم باشیم تا اندکی از میزان اندوه خانواده‌های نیازمند کاسته و با هم‌افزایی‌هایی که شکل می‌گیرد سبب امید و دلگرمی میان این افراد شویم.

شعبانی همچنین در ادامه و آیین کلنگ‌زنی ساخت خانه‌های محروم جدید در این شهرستان از توافق میان سپاه کربلا مازندران و کمیته امداد استان به منظور ساخت یک هزار واحد خانه محروم جدید خبر داد و تصریح کرد: از این میان ۸۰ باب منزل سهمیه شهرستان نکا قرار گرفته تا با تعامل میان کمیته امداد و سپاه و بسیج در این شهرستان عملیاتی شود.

وی افزود: هزینه و اجرای ساخت این منازل با وام و کمک‌های بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و آورده خیرین بسیج سازندگی و تلاش گروه‌های جهادی تأمین و در سریعترین زمان ممکن عملیات ساخت اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان افزایش چشمگیر هزینه‌های ساخت منزل، اذعان کرد: با همه گرانی‌ها و سختی‌ها باید همت‌ها و اراده‌ها را پای کار بیاوریم تا این عزیزان هرچه سریعتر با ساخت منازل بر سر زندگی خود در خانه جدید بروند.

وی در پایان گفت: از سال ۹۵ که مأموریت ساخت خانه‌های محرومان به بسیج سازندگی سپاه نکا واگذار شد تا کنون حدود ۸۰ خانه محروم ساخته شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 443335

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443335/کلنگ-زنی-ساخت-80-واحد-مسکن-محرومان-جدید-نکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com