پس از افتتاح 10 واحد مسکن محروم صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی ساخت 80 واحد مسکن محرومان جدید در نکا

تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۴۳۳۳۵
مراسم افتتاح 10 واحد مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به همراه کلنگ‌زنی 80 واحد مسکن محروم جدید به همت بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان به صورت همزمان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نکا برگزار شد.
۰
plusresetminus
کلنگ‌زنی ساخت 80 واحد مسکن محرومان جدید در نکا
به گزارش بلاغ، مجیدرضا شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در آیین افتتاح همزمان ۱۰ واحد مسکن مددجویان، یادمان شهدا و دو پایگاه مقاومت به مناسبت هفته بسیج با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در روستای قلعه‌سر از بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: ساخت خانه محرومان برای افراد آسیب‌دیده و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ازجمله مأموریت‌های تعریف شده برای مجموعه سپاه و بسیج به شمار می‌آید.

وی افزود: در همین راستا ۳۹ واحد مددجویی از سوی کمیته امداد به بسیج سازندگی سپاه نکا واگذار شده که ۳۵ مورد آن طبق تعهد قبلی به اتمام رسیده و چهار مورد باقی مانده تا دهه فجر امسال به پایان خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان تعهدات با بهزیستی برای خانه محرومان، خاطرنشان کرد: پنج مورد تعهد نیز با بهزیستی به عمل آمده بود که امروز مورد افتتاح قرار گرفته است.

این مسئول تعامل شکل گرفته را رسم مبارکی خواند و اضافه کرد: پایه این برنامه‌ها بخشی به صورت وام از سوی کمیته امداد و بهزیستی به این افرد تعلق گرفته و بخشی نیز از سوی خیرین محلی و شهرستانی بوده که در کنار آن خدمات گروه‌های جهادی نیز سبب به نتیجه رسیدن فعالیت‌ها در این زمینه می‌شود.

وی گفت: همه این فعالیت‌ها بدین منظور است تا کمکی برای مردم باشیم تا اندکی از میزان اندوه خانواده‌های نیازمند کاسته و با هم‌افزایی‌هایی که شکل می‌گیرد سبب امید و دلگرمی میان این افراد شویم.

شعبانی همچنین در ادامه و آیین کلنگ‌زنی ساخت خانه‌های محروم جدید در این شهرستان از توافق میان سپاه کربلا مازندران و کمیته امداد استان به منظور ساخت یک هزار واحد خانه محروم جدید خبر داد و تصریح کرد: از این میان ۸۰ باب منزل سهمیه شهرستان نکا قرار گرفته تا با تعامل میان کمیته امداد و سپاه و بسیج در این شهرستان عملیاتی شود.

وی افزود: هزینه و اجرای ساخت این منازل با وام و کمک‌های بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و آورده خیرین بسیج سازندگی و تلاش گروه‌های جهادی تأمین و در سریعترین زمان ممکن عملیات ساخت اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان افزایش چشمگیر هزینه‌های ساخت منزل، اذعان کرد: با همه گرانی‌ها و سختی‌ها باید همت‌ها و اراده‌ها را پای کار بیاوریم تا این عزیزان هرچه سریعتر با ساخت منازل بر سر زندگی خود در خانه جدید بروند.

وی در پایان گفت: از سال ۹۵ که مأموریت ساخت خانه‌های محرومان به بسیج سازندگی سپاه نکا واگذار شد تا کنون حدود ۸۰ خانه محروم ساخته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴