تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۳۳۳
فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه بسیج از تهدید و تحریم نمی‌هراسد گفت: ۱۰ واحد مسکونی محرومان با اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان در این شهرستان احداث شد.
۰
plusresetminus
بسیج از تهدید و تحریم نمی‌هراسد/احداث 10 واحد مسکونی محرومان در فریدونکنار
به گزارش بلاغ، محمد برمر در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته بسیج فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: بسیجیان بندگان مطیع خدا و ذخیره‌های الهی در عصر ظهور هستند که بشریت قرن‌ها قدم‌های استوار آن‌ها را به انتظار نشسته بود تا بیایند و گره از کارهای فروبسته باز کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در قلب حوادث خون‌بار دهه ۶۰ که شیاطین عالم برای ویرانی همه جانبه انقلاب اسلامی تمام اختلاف خود را کنار گذاشته بودند و بر سر این هدف مشترک هم پیمان شده بودند پا به میدان گذاشته و اهداف آن‌ها را بر باد دادند و به مصاف دشمنانی شتافتند که با خیل عظیمی از آهن به مصاف ایمان آمده بودند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه بسیج از تهدیدها و تحریم‌ها نترسیده و هرگز نمی‌هراسد، از خطوط قرمز دشمن عبور می‌کند و حتی خطوط قرمز آن‌ها را به عقب می‌راند تصریح کرد: پرواز از منطقه پرواز ممنوع توهمات و توطئه‌های نظام سلطه و برهم زدن معادلات استکبار جهانی از ویژگی‌های بسیج است و این نهاد مقدس خود قاعده جدیدی منطبق بر ادبیات انقلاب اسلامی و منظومه فکری امام عزیز و گرانقدر انقلاب تولید می‌کند.

برمر ادامه داد: آن‌چیزی که دشمنان انقلاب اسلامی را دچار خطای محاسباتی می‌کند، تجزیه و تحلیل روحیه تفکر و حرکت بسیج با عقل ظاهربین و مغزهای کوچک و زنگ‌زده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص سپاه شهرستان فریدونکنار در زمینه اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی گفت: احداث بیش از ۱۰ واحد منزل مسکونی مددجویی ۵۵ و ۹۰ متری با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیرین نیکوکار و با تلاش جهادگران بسیج سازندگی و مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج طی یک سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیون تومان از جمله اقدامات در زمینه محرومیت‌زدایی بوده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: در زمینه اشتغال‌زایی نیز حمایت بیش از ۵۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی و محلی با عضویت بیش از دو هزار نفر و کارسازی بیش از یک میلیارد تومان وام از منابع صندوق‌ها، بانک‌ها و مشارکت خیرین نیکوکار صورت گرفته است.

برمر با اشاره به نقش‌آفرینی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه و شبکه مردمی اطلاعات بسیج اظهارکرد: سلسله عملیات انهدام باند سازمان‌یافته توزیع سلاح جنگی و شورشی و همچنین کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر انواع مشروبات داخلی و خارجی ضربات سنگینی به پیکره تهدیدات سرزمینی وارد کرده است.

وی درخصوص فعالیت‌های صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا گفت: مقابله مردم محور با کرونا، بسیج کنندگی منابع و ظرفیت‌ها با ائتلاف مساجد و هیئت‌ها، هم‌افزایی گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلی و قشری و پشتیبانی خیرین نیکوکار و مجامع خیرین، خدمات و کمک‌های مومنانه متنوعی از ضدعفونی اماکن و معابر، تولید و توزیع اقلام بهداشتی، توزیع سبدهای معیشتی، تامین جهیزیه، لوازم‌التحریر دانش‌آموزی، نذر خون، نذر شغل و سایر حوزه‌های خدمت‌رسانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان کمکهای مردمی، الگویی ماندگار از حماسه مردمی در شهرستان فریدونکنار به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴