تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۳۳۲
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای 33 واحد مددجویی تا کنون در نظر گرفته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته شده است.
۰
plusresetminus
افتتاح 33 واحد مسکونی مددجویان با کمک سپاه/خدمت‌رسانی به مردم همچنان ادامه دارد
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح چهار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در آخرین روز از هفته بسیج  زمینی به مساحت 200 متر در 2 طبقه و به متراژ 60 متر که زمین آن توسط خیر اهدا شده است، با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان ساخته شده است.

وی بیان کرد: آنچه باعث خرسندی ما می شود این است که خانواده های را خوشحال ببینیم، کسانی که برای اقتدار این انقلاب کار می کنند، چه در زمینه اقتصادی، سلامت و کمک به نیازمندان بسیجی واقعی هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعتباربرای 33 واحد مددجویی تا کنون در نظر گرفته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: یک هزار واحد مسکونی مددجویی با همکاری کمیته امداد در برنامه های بسیج سازندگی کلید خورده است که سهم آمل 100 واحد خواهد بود و امروز اولین خانه را کلنگ زنی خواهیم کرد که امیدواریم با وجود شرایط مناسب بتوانیم تا سال اینده به اتمام پروژه ها دست پیدا کنیم.

مسلمی در ادامه محرومیت زدایی را از وظایف اصلی سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه با شعار مردم یاری و مردم نوازی، وارد عرصه خدمت به مردم شده است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

همچنین در روستای کردکوی کنگ زنی یک واحد برای مددجویان انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما