تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۴۳۳۳۰
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: از دانشجویان انتظار می‌رود در حیطه پژوهش به‌دنبال کارهای اصیل و ریشه‌دار اقبال نشان دهند و اساتید این دانشجویان را امانتی نزد خود بشمارند.
۰
plusresetminus
دانشجویان در حوزه تحقیقات به‌دنبال کارهای ریشه‌دار باشند
به گزارش بلاغ، فرید نجفی در بیست و یکمین کنگره مجازی سالیانه ملی و ۷مین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در بابل اظهار کرد: امروز نخستین سخنرانی رسمی بنده در جایگاه مسئولیتی جدید برای قشر علمی دانشجویان در دانشگاه علوم‌پزشکی بابل است و از این نظر افتخار می کنم چون پایه‎های علم بر دوش دانشجویان بوده و مردم از این قشر انتظار ویژه‌ای دارند.

وی افزود: دانشجو در حوزه پژوهش و تحقیقات جزو اجزای مهم نظام علمی است حضور در کمیته های تحقیقاتی دانشگاهی بسیار مهم و ارزشمند است و بنده هم با افتخار عضو همین کمیته ها بودم.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ادامه داد: از فرصتهای به‌دست آمده در کنار اساتید فرهیخته استفاده کنید و قدرشناس موقعیت‌های موجود باشد چون ممکن است در آینده کمتر فرصت تحقیق و پژوهش به‌وجود آید.

این مسئول یادآور شد: فرصتهای در کنار اساتید ارزشمند بودن، فرصت کار تیمی، فرصت مباحث علمی و فرصت زندگی در شرایط مهم بسیار ارزشمند بوده که باید در چنین شرایطی بهترین‌ها را خلق کنیم.

نجفی گفت: باید قبول کنیم که شرایط کرونایی برخی موانع را ایجاد کرده اما خوشحالیم پیشرفت علم و به روز بودن همراه با ارتباطات برخط و آنلاین باعث پیشرفت لحظه‌ای و مورد قبول خواهد شد که محدودیتهای موجود را کم کرده و خود فرصتی شد.

وی با اشاره به برخی عوامل مهم که سبب موفقیت عرصه‌های تحقیقاتی و پژوهش می‌شوند افزود: از دانشجویان انتظار می‌رود در حیطه پژوهش به‌دنبال کارهای اصیل و ریشه‌دار اقبال نشان دهند که همراه با سوالات و رضیات واضح در جهت رفع مشکلات باشد.

این مسئول ادامه داد: برای کار پژوهشی وقت بگذارید و بدانید از این موضوع پشیمان نخواهید شد و از فرصت همکاری با اساتید هم ویژه استفاده کنید.

نجفی تاکید کرد: باید قبول کنیم که دانشجویان و نیروهای جوان بهترین دستیاران علمی و تحقیقاتی هستند که با مدیریت می‌توان از ظرفیت آنها استفاده ویژه کرد.

وی یادآور شد: نگاه امانت‌محوری اساتید نسبت به دانشجویان در ابعاد مسئولیت نسبت به خانواده‌های آنها و کشور می‌تواند راهگشای همراهی و همکاری در تحقیقات و مشکلات باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مسئول رسانه ای کنگره
سلام از پوشش خبری بسیارمناسبتان استفاده کردیم سپاس فراوان
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴