تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۲۵۵
آیین کلنگ زنی احداث شهرک مسکونی مزین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان هرمزگان با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، آیین کلنگ زنی احداث شهرک مسکونی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم روستاهای زاج و داربست از توابع شهرستان بشاگرد استان هرمزگان، با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان و جمعی از خیران نیکوکار برگزار شد.
 عملیات اجرایی این شهرک توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همراهی خیران نیکوکار اجرا می‌شود. احداث راه دسترسی و ارائه خدمات عمومی مانند برق، آبرسانی، مخابرات و فیبر نوری برای این شهرک در نظر گرفته شده است. اجرای این پروژه مسکونی برای سکونت مردم سیل زده روستاهای زاج و داربست که در دی ماه سال گذشته روستاهای آنان به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیلاب تخریب شده بود، توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می گیرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم گفت: ان‌شاءالله به مدد الهی، با تلاش همگی و روحیه جهادی انقلابی می‌توانیم با تامین منابع لازم، تا فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی تقریباً یک سال دیگر این شهرک مسکونی راآماده و در اختیار مردم عزیز زاج و داربست قرار دهیم.
سردار تنگسیری افزود: رزمندگان دریا دل نیروی دریایی سپاه همانگونه که در زمان آسیب ها و خسارت های سیل سال گذشته، در کنار مردم و همراه آنان بودند و تا آنجایی که توانستند و تا حد ممکن امداد رسانی، کمک و تلاش نمودند و وظیفه خود می دانیم و افتخار می کنیم که در کنار این هموطنان عزیزتر از جانمان باشیم وبرای ایجاد آسایش و امنیت آنان خودمان را فدای کنیم.
او خاطر نشان کرد: در عرصه ساخت و ساز شهرک مسکونی برای این عزیزان هم بنابر صبغه‌ی الهی اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مردمی بودن  و ولایت مداری آن در کشور عزیز اسلامی موج می‌زند، با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین، فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر کمک رسانی، امداد و احداث خانه‌های مسکونی برای محرومین و اقشار آسیب پذیر، همراه و دوشادوش مردم برای رفع مشکلات‌شان خواهیم بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴