کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محسن چاوشی اشعارش را کتاب می‌کند

5 آذر 1399 ساعت 20:30

محسن چاوشی پس از انتشار ۱۰ آلبوم موسیقی رسمی به عنوان خواننده پاپ، این بار نخستین کتاب اشعارش را به همت نشر آفتاب اندیشه در اختیار دوست‌دارانش قرار می‌دهد.



به گزارش بلاغ، محسن چاوشی پس از انتشار ۱۰ آلبوم موسیقی رسمی به عنوان خواننده پاپ، این بار نخستین کتاب اشعارش را به همت نشر آفتاب اندیشه در اختیار دوست‌دارانش قرار می‌دهد.

چاوشی که پیش‌تر کلامِ قطعاتی از جمله «کجایی»، «شرح الف»، «او» و… را خودش سروده و خوانده بود، با واکنش‌های متفاوتی از سوی دوست‌داران، منتقدان و اهالی شعر و موسیقی رو‌به‌رو شد.

کتاب اشعار این هنرمند شامل ۳۱ شعر در قالب غزل است که از اوایل هفته آینده شرایط پیش فروش و ارسال اینترنتی آن منتشر خواهد شد.

چاوشی تجربه همکاری با شاعران و ترانه‌سرایان معاصر بسیاری را در مسیر هنری خود داشته است و در این بین استفاده از اشعار مولانا، سعدی، وحشی بافقی، باباطاهر، خیام و… نیز به مرور وارد آثار و آلبوم‌های این خواننده خرمشهری شد.

برای تسهیل در خرید این کتاب برای دوست‌داران چاوشی و با توجه به شرایط اجتماعی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا، فروش و عرضه کتاب فقط به صورت اینترنتی خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی برای پیش خرید و برخی موارد مربوط به شیوه تهیه این اثر متعاقبا اعلام خواهد شد.
***************************
انتشار عمومی «سمفونی تهران» در فضای مجازی+آهنگ

 

 
 
مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف اشاعه و نشر موسیقی هنری و قرار دادن در دسترس عموم علاقه مندان هنر موسیقی، اقدام به باز نشر آثار کرده است.
اولین اثر به آلبوم «سمفونی های تهران» اثر استادان محمدرضا درویشی و شاهین فرهت اختصاص دارد.
اولین اثر منتشره «سوئیت سمفونی آوازی» اثر استاد محمدرضا درویشی، شعر محمدعلی چاووشی و آواز حمیدرضا نوربخش بود.
دومین اثر «سمفونی شماره ۱۲ در فا مینور، اپوس ۸۲»، اثر شاهین فرهت است. این سمفونی در چهار موومان شامل: ۱- الگرو کن فوکو، ۲- اندانت کن موتو، ۳- انترمتسو و ۴- الگرو آپاسسیو ناتو تصنیف شده است.
این سمفونی با اجرای ارکستر ناسیونال اکراین به رهبری ولادیمیر سیرنکو ضبط شده است.جهت سهولت در شنیدار و ارسال فایل هر ۴ مومان به هم متصل شده است.
باز نشر آثار موسیقی طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت.
 


کد مطلب: 443235

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443235/محسن-چاوشی-اشعارش-کتاب-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com