تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۲۱۷
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و و رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا درگذشت مولانا دکتر سید کلب صادق نقوی عضو مجمع جهانی اهل بیت را تسلیت گفت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام محمدحسن اختری آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و آنا الیه راجعون
ارتحال جانگداز مولانا دکتر سید کلب صادق نقوی عضو مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و امام جمعه شهر لکنهو و از خطبای مشهور هند موجب تألم و تاسف و اندوه فراوان گردید.
مرحوم مغفور دکتر کلب صادق از حامیان بارز انقلاب اسلامی و محور مقاومت و از منادیان وحدت و غمگسار  مردم و پیروان اهل بیت در هند بود و دارای مراتب علمی و سجایای اخلاقی و از بزرگان جامعه شیعیان  آن کشور بشمار می رفت که سال های متمادی به خدمات علمی و دینی و فرهنگی پرداخته بود از جمله با تأسیس مدارس نقش موثری در تعلیم و تربیت نو نهالان و جوانان مبذول نمود .
این عالم فداکار نقش موثری در اتحاد امت  اسلامی و مذاهب داشت و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نبود.
اینجانب اصالتا از سوی خود و به نمایندگی از اعضای معزز و مکرم شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، فقدان این عالم وارسته را به حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله العالی و علمای کرام و مدرسین و حوزه‌های علمیه و خاندان محترم و فرزندان مکرم تسلیت عرض نموده، علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم .
عاش سعیدا و مات سعیدا
محمدحسن اختری
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام
و رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴