تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۲۱۱
سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد اشتباهات داوری علیه ذوب‌آهن در بازی‌های قبلی، تاثیری روی داوری دیدار تیمش با ذوب‌آهن نگذارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد:‌ امیدوارم فردا یک بازی زیبا را شاهد باشیم و با توجه به شرایط دو تیم در جدول، ما شهر اصفهان را دست پر ترک کنیم. وقتی عازم اصفهان بودیم، دوستان و آشنایان فوتبالی ما خیلی نگران بودند. هر کسی با ما تماس گرفت گفت مراقب باشید. با توجه به اشتباهات داوری فاحشی که در دو بازی قبلی ذوب‌آهن رخ داد، نگران ما بودند. داوران ما سالم هستند. گروه داوری فردا از افراد با تجربه و پاک این فوتبال هستند. من شناخت خوبی از آقای مهدوی و همکاران‌شان دارم و خیالم از این بابت راحت است. درست است که ذوب‌آهن در دو بازی قبلی متضرر شد ولی ما هم گناهی نداریم. اشتباه را با اشتباه نباید درست کرد. هدف ما این است از این شهر با امتیاز برگردیم. امیدوارم به این خواسته برسیم.  
او درباره ماجرای استعفایش هم توضیح داد:‌ من دیروز صحبت‌هایم را انجام دادم و عرض کردم که ما زمانی هم نداریم. وقتی می‌خواهیم برای تمرینات تاکتیکی آماده شویم، می‌بینیم که بازی بعدی باید انجام شود. ضمن اینکه در لیگ ما امسال جنگ نابرابر وجود دارد. حدود هشت تیم بسیار خوب تجهیز شده‌اند و از نظر یارگیری خیلی خوب عمل کردند چون بودجه خیلی خوبی داشتند. هشت تیم هم که ما هم یکی از آن‌ها هستیم، با توجه به بودجه محدود نتوانستند آنطور که باید یارگیری کنند. ما بازیکنان خوبی داریم ولی تعدادمان محدود است. یک طرفه قضیخ من هستم که استعفا دادم و طرف دیگر، باشگاه است که موافقت نکرده است. طبیعتا ما با تمام وجود راه‌مان را ادامه می‌دهیم. من با بازیکنان هم صحبت کردم. باید آنقدر سختی بکشیم و کار کنیم که خیلی از ضعف‌ها را پوشش بدهیم. 
تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن یکی از پدیده‌های امسال است یا خیر بیان کرد:‌ ما دو بازی قبلی ذوب‌آهن را آنالیز کردیم. در بازی دوم از ابتدا ۱۰ نفره شدند و این نمی‌توانست ملاک باشد. در بازی با فولاد هم بازی خوبی انجام داد. ذوب‌آهن جز تیم‌هایی است که بودجه مناسبی برای یارگیری داشته است و بازیکنان با کیفیتی هم جذب کرده است. ما کار سختی داریم ولی برای کسب امتیاز به اینجا آمده‌ایم. هدف ما کسب سه امتیاز است و مهم است که دست خالی برنگردیم. 
او ادامه داد: ‌شرایط ما در جدول نسبت به ذوب‌آهن به مراتب بهتر است. نمی‌گویم کیفیت بازیکنان ما از بازیکنان ذوب‌آهن بالاتر است ولی پایین‌تر هم نیست. بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنیم. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴