کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون پیش‌بینی هواشناسی مازندران خبر داد

ورود سامانه سرد بارشی از بعدازظهر فردا

5 آذر 1399 ساعت 11:09

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: سامانه سرد بارشی از بعداز ظهر فردا وارد استان مازندران می‌شود.


احمد اسدی در گفت و گو با بلاغ با اشاره به کاهش تدریجی ابر گفت: هوای استان از امروز تا بعد ازظهر پنج شنبه صاف و آفتابی است.

وی افزود: از اواخر روز پنج شنبه با نفوذ سامانه سرد بارشی بارش باران و برف از ارتفاعات غرب مازندران آغاز می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه بارشی روز جمعه هم در سطح استان گسترش می‌یابد، گفت: دریا ۲۴ ساعت آینده نسبتاً مواج است و صیادان و فعالان دریایی با احتیاط به دریا بروند.

اسدی گفت:از امروز تا ۱۰روز آینده (تا اواسط آذرماه) در مناطق ساحلی و جلگه‌ای سرمای شدید و یخبندان که به مرکبات استان آسیب برساند نخواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: از روز پنج‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی به تدریج شاهد افزایش ابر و از بعدازظهر شاهد بارندگی وزش باد در ارتفاعات بارش برف و باران هستیم که این وضعتی روز جمعه هم تداوم خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه روز شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود و جو پایدار حاکم شده و آسمانی  صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای یک‌شنبه تا دوشنبه نیز سامانه بارشی دیگری اسمان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد که شاهد بارندگی، وزش باد وبارش برف در ارتفاعات و مه‌آلودگی خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران نیز طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 443189

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443189/ورود-سامانه-سرد-بارشی-بعدازظهر-فردا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com