مدیرکل کمیته امداد مازندران اعلام کرد

ساخت 1000 واحد مسکونی مددجویان امداد با مشارکت سپاه کربلا

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۴۳۱۸۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با تأکید بر ترویج روحیه همدلی برای رفع معضلات اجتماعی، گفت: امسال ۱۰۰۰ واحد مسکونی امداد با مشارکت سپاه مازندران ساخته می‌شود.
۰
plusresetminus
ساخت 1000 واحد مسکونی مددجویان امداد با مشارکت سپاه کربلا
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان قائم‌شهری، ظرفیت بسیج برای ساخت مسکن محرومان را از تعاملات موفق برشمرد و اظهار داشت: امروز دو مرکز نیکوکاری اشتغال و جهیزیه را در استان افتتاح و علاوه بر آن چند مرکز نیکوکاری نیز در سطح استان افتتاح کردیم.

وی افزود: این امر نشان دهنده وحدت و یکدلی بین کمیته امداد و ادارات سطح استان و بسیج است. د رحال حاضر در بحث ساخت هزار واحد مسکن محرومان، از ظرفیت‌های بسیج استفاده می‌کنیم و تعامل و وحدت وجود دارد.

عالیشاه درمورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند به تبلت، تصریح کرد: کمیته امداد هشت هزار و 500  نفر دانش‌آموز دارد که 50 درصد از این تعداد، نیازمند تبلت هستند. از مدیرکل آموزش و پرورش بابت حمایت همه‌جانبه قدردانی داشته و همچنین خیرین و مراکز نیکوکاری که به برکت هفته بسیج کمک خوبی کردند.

مدیرکل کمیته امداد  امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه سقف کمک جهیزیه کمیته امداد پنج میلیون تومان است، افزود: در مازندران به برکت همدلی که ایجاد شد، دو مرحله به 200 نفر جهیزیه داده شد با مبلغ 10 میلیون تومان که چهار میلیارد تومان جهیزیه داده‌ایم.

وی افزود: به برکت هفته بسیج 450 جهیزیه در انبار کمیته امداد وجود دارد و با توجه به محدودیت‌های دوهفته‌ای بهداشتی، پس از پایان محدودیت، با حضور مسئولان به نوعروسان به انان اهدا خواهد شد که این مرحله برای هر نوعروس 15 میلیون تومان است که خیران کمک کردند.

حجت‌الاسلام احمدی، مسئول مرکز نیکوکاری قائم آل‌محمد قائم‌شهر نیز در این مراسم، فلسفه وجودی بنیانگذاری این مرکز را توجه به فرمایش مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته فرمودند که بسیجیان باید داخل میدان بیایند و آتش به اختیار باشند و این امر فلسفه وجودی شکل گیری مرکز نیکوکاری شد.

وی با بیان اینکه چندین مرکز نیکوکاری در حال راه‌اندازی است، افزود:  از جمله مراکز نیکوکاری اشتغال، مشاوره خانواده، فرهنگی و جهیزیه در شهرستان قائم‌شهر را بنا داریم ایجاد کنیم. در عید غدیر 25 کمک جهیزیه اهدا کردیم و این بار با مشارکت سپاه، کمیته امداد و اوقاف 40 کمک جهیزیه به 40 نوعروس اهدا شد.

احمدی با بیان اینکه تعدادی از نوعروسان سال‌ها به دلیل نداشتن جهیزیه، زندگی مشترک خود را شروع نکرده‌اند، گفت: 178 نوعروس نیازمند در شهرستان وجود دارد که از سال 94 عقد کرده‌اند ولی به‌دلیل نداشتن جهیزیه نتوانستند زندگی مشترک خود را شروع کنند. امیدواریم بتوانیم با همت مردم و همکاری مسئولان، به این تعداد نیز کمک جهیزیه داده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴