تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۴۳۱۸۶
آستان قدس‌ رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش محدودیت‌ در زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
۰
plusresetminus
آستان قدس رضوی محدودیت زیارت را افزایش ‌داد

به گزارش بلاغ، در اطلاعیه روابط عمومی آستان قدس رضوی آمده است:

از زمان آغاز شیوع کرونا، صیانت از سلامتی زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مهم‌ترین اولویت‌ آستان قدس رضوی تبدیل شده و به اذعان صریح مسئولان نظام سلامت و ناظران و کارشناسان، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دقیق‌ترین شکل ممکن در این بارگاه منور به مرحله اجرا درآمده و به استناد ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای متولی، سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان خدام و زائران این بارگاه ملکوتی، الگوی سایر مراکز و در تراز عالی بوده است که این مهم جز با همکاری و همراهی مردم عزیز میسر نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس، در شرایط جدید شیوع کرونا و اعمال محدودیت‎های سراسری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور، آستان قدس رضوی ضمن عذرخواهی و دلجویی از زائران عزیز و با اندوه فراوان اعلام می‌دارد به صورت موقت و تا رفع شرایط حاد کنونی، محدودیت‌ زیارت در حرم مطهر رضوی افزایش می‌یابد.

این اطلاعیه می‌افزاید: آستان قدس رضوی از طریق افزایش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی و رسانه ملی تلاش می‎کند عموم ارادتمندان حضرت امام رضا(ع) از اقصی نقاط عالم را از انوار قدسی منبعث از بارگاه نورانی امام مهربانی‌ها و معارف رضوی بهره‌مند کند.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: هم‌میهنان ارجمند را به توسل و تمسک به ساحت نورانی آل الله در کنار توجه جدی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای عبور از این بحران عالم‌گیر دعوت می‎نماییم. باشد که پروردگار مهربان، در آسایش را به رویمان بگشاید و سختی اندوهمان را در هم شکند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴