تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۱۶۶
ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله‌های لاستیکی و گاز اشک‌آور به سمت شرکت کنندگان در راهپیمایی ضد شهرک‌سازی و طرح الحاق کرانه باختری در منطقه الاغوار سعی در متفرق کردن آنها داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازارتش رژیم صهیونیستی امروز به سمت فلسطینی‌های شرکت‌کننده در راهپیمایی ضد شهرک‌سازی و ضد طرح الحاق در منطقه الاغوار، گلوله‌های لاستیکی و گاز اشک‌آور شلیک کرد.
به گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک، این راهپیمایی به دعوت گروه‌های فلسطینی تا روستای حمصه الفوقا ادامه داشت، جایی که رژیم صهیونیستی اوایل ماه جاری میلادی املاکی متعلق به فلسطینی‌ها را تخریب کرده بود.
شرکت‌کنندگان در راهپیمایی، در حالی که پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند، شعارهایی را در محکومیت شهرک‌سازی سر دادند. این راهپیمایی تا پست بازرسی تیاسر ادامه داشت و از آنجا به بعد، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مانع ادامه راهپیمایی شدند.
«ولید عساف» رئیس کمیته مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک سازی گفت: «پیام این راهپیمایی، ایستادگی در برابر سیاست‌های الحاق است که رژیم اسرائیل در منطقه الاغوار به کار گرفته است و هدف از آن آواره ساختن شمار زیادی از ساکنان آنجا و تسلط بر آنجاست؛ بنابراین تحرکات فلسطینی‌ها در مبارزه با این سیاست اسرائیل ادامه خواهد داشت».
به گزارش اسپوتنیک، حمصه الفوقا یکی از ۳۸ روستایی است که بخش یا همه آن در میدان تیر ارتش رژیم صهیونیستی واقع است و تخریب آن با محکومیت سازمان ملل مواجه شده است. روسای هیئت‌ها و نمایندگان سازمان ملل با بازدید از این مناطق از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند، دست از تخریب املاک فلسطینی‌ها در آنجا برداشته و خسارت آنها را جبران کند.
بر اساس آمار سازمان ملل، از ابتدای سال جاری میلادی، مقامات رژیم صهیونیستی ۶۸۹ ساختمان را در کرانه باختری از جمله شرق قدس تخریب کرده و ۸۶۹ فلسطینی را آواره و بی سرپناه رها کرده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴