کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیبی: مس از ما هماهنگ‌تر است

4 آذر 1399 ساعت 17:10

سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است تیمش دیرتر از حریف بسته شده است و همین باعث شده تا آن‌ها دیرتر هماهنگ شوند.



به گزارش بلاغ، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک سه‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان گفت: بازی سوم ما است. هفته اول شرایطی که دوست داشتیم رقم نخورد و از کلیه باشگاه رضایت نداشتیم. برابر سپاهان روند بهتری داشتیم و در این بازی هم بهتر خواهیم شد. مس از کادر فنی خوب و کاربلد و چند بازیکن تاثیرگذار بهره می‌برد.
او ادامه داد: امیدوارم فردا تفکرات ما در زمین پیاده شود و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. قطعا بازی در زمین خود، نکته مثبتی برای ما است و باید به دنبال ۳ امتیاز باشیم. تفاوت ما و مس این است که حریف تیمش را زودتر بست و در هماهنگی تیم و انجام بازی‌های دوستانه، از ما جلوتر هستند. بعد از بازی اول چند بازیکن به ما اضافه شد و نیازمند هماهنگی هستیم. امیدوارم بهتر از حریف باشیم و با آنالیزی که تیم ما انجام داده، بهتر از حریف باشیم و اولین ۳ امتیاز را کسب کنیم. مصدوم نداریم اما علی‌نژاد محروم است.
خطیبی درباره دروازه‌بانان تیمش گفت: به هر حال دروازه‌بانان بازیکنان کلیدی هستتد و مربی دروازه‌بانان ما تلاش می‌کند تا دروازه‌بانان جوان ما را خوب تمرین دهد. در این پست کشور ما بازیکن کم دارد و ما می‌خواهیم روی این جوانان سرمایه‌گزاری کنیم. از این نفرات هر کدام در تمرینات بهتر بود، جای خود را در ترکیب اصلی باز می‌کند و ما هم سعی می‌کنیم از او استفاده کنیم.
سرمربی آلومینیوم درباره برگزاری لیگ باتوجه به شرایط کرونا گفت: اکنون همه در خانه‌شان زندانی هستند و این پروتکل‌ها برای ما مفید است و در خانه ماندن برای ما خوب است. در این موقعیت جوانان نیازمند تفریح هستند و فوتبال می‌تواند این خلا را پر کند. سخاگیری‌های بهداشتی در فوتبال وجود دارد و با رعایت این پروتکل‌ها می‌تواند، بازی‌ها برگزار شود.
 


کد مطلب: 443141

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443141/خطیبی-مس-هماهنگ-تر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com