تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۱۰۲
فرماندار خرم‌آباد گفت: تا به امروز میزان تعطیلی کسبه‌ای که بر اساس قانون بایستی بسته باشند 95 درصد محقق شده است و اگر گر مردم و کسبه به همین شیوه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در آینده‌‌ای نزدیک شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس در لرستان هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازجعفر طولابی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته در سطح شهر از میزان تعطیلی کسبه در سطح شهر خرم‌آباد رضایتمندی داریم.
وی با بیان اینکه در حدود ۹۵ درصد واحدهایی که باید تعطیل باشند تعطیل شده‌اند، افزود: این اتفاق خوب به علت همکاری رضایت بخش اصناف لرستان با دستگاه‌های اجرایی است.
فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه کسبه خرم‌آباد همیشه با دولت همکاری می‌کنند، تصریح کرد: اگر مردم و کسبه به همین شیوه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در آینده‌‌ای نزدیک شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس در لرستان هستیم.
طولابی با اشاره به اینکه سلامت مردم مهمترین دغدغه دولت است، تصریح کرد: در راستای حمایت از کسبه تا به امروز ۵۲ میلیارد تومان اعتبار میان هشت هزار واحد صنفی توزیع شده است .
لازم به ذکر است که مجموعه ریالی پرونده‌های تشکیل شده توسط اصناف استان  ۱۰۲ میلیارد تومان بوده که تا به امروز ۵۲ میلیارد آن پرداخت شده و مابقی آن نیز در آینده‌ای نزدیک بین اصناف آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴