تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۴۳۰۶۶
باتوجه به طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا توصیه و تاکید پلیس به تمام رانندگان پرهیز از تردد غیرضروری در محورهای مازندران است.
۰
plusresetminus
ورود ممنوع مسافران به مازندران / مردم از سفرها پرهیز کنند
به گزارش بلاغ، مازندران و گیلان دو استان ساحلی و گردشگرپذیر کشور بوده که همواره در همه ایام سال مملو از ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است.

متاسفانه شیوع کرونا نیز طبیعت و زیست بوم مازندران را از وجود مسافران بی خیال از شیوع ویروس کرونا امان نداده است و در روزهای تعطیل چند روزه و ایام تعطیلات، مکانی برای ورود مسافران شده است.

ظاهرا خون مردمان استان‌های دیگر کشور از مردم مازندران و گیلان رنگین تر بوده و یا اینکه چون مردمان استان‌های شمالی به میهمان‌نوازی شهره هستند باید با شیوع ویروس کرونا در بین مسافران و خود از آنان پذیرایی و بدرقه کنند.

طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرایی شد.

این طرح قرار است فعلا به مدت دو هفته اجرایی شود و پس از آن با بررسی نتایج کسب شده در صورت نیاز تمدید یا لغو خواهد شد.


*ورود ممنوع مسافران به مازندران

  سرپرست اداره‌کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اجرای طرح سراسری محدودیت ورودی به استان‌ها ، گفت: ورود مسافر و افراد غیربومی به روستاهای مازندران ممنوع است و مسئولان شهرستان و دهیاران باید این مصوبه را به صورت جدی اجرا کنند.

محمدرضا غلامی افزود : دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها از حضور افراد غیر بومی به صورت مهمان و بستگان با احترام و بدون تنش و درگیری جلوگیری کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و هم افزایی مردم و مسئولان هر چه زودتر با قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ، وضعیت عادی به مناطق مختلف استان بازگردد و گردشگری که مهم ترین محور اقتصادی استان است رونق بگیرد.

3 هزار خودرو بازگردانده شدند

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: طی 48 ساعت گذشته در راستای اجرای طرح محدودیت‌های شدید کرونایی، ماموران پلیس راه، بیش از ۳ هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود در استان مازندران را داشتند برگشت دادند.

وی افزود: رانندگان 200 خودرو نیز با جریمه یک میلیون تا 500 هزار تومانی اعمال قانون شدند.
 
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه اول آذرماه گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی استان مازندران توسط پلیس راه بصورت شبانه روزی تحت کنترل شدید قرار دارد.
 
قدمی افزود: تردد خودرو‌های غیربومی در زمان دو هفته‌ای اعمال محدودیت‌ها تنها با برگه‌های تردد امکان پذیر است.
 
وی گفت: تردد غیر مجاز در جاده های مازندران در شهرهای قرمز تا یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: باتوجه به وضعیت کرونایی توصیه و تاکید پلیس به تمام رانندگان پرهیز از تردد غیرضروری در محورهای مازندران است.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی مازندران، افزود: باتوجه به بارش ها و احتمال ریزش و رانش لازم است رانندگان به هشدارها توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: ماموران پلیس راه استان در مبادی ورودی استان حضور دارند و  تمامی مبادی ورودی و خروجی استان توسط ماموران کنترل می‌شوند.

قدمی خاطرنشان کرد: مردم همکاری خوبی در بحث کنترل محورهای مازندران داشتند و به هشدارها و توصیه‌ها توجه می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴